Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

La Redoute

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-06, 01:26   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

La Redoute

Dere som har bestilt klær fra La Redoute, hvordan er størrelsene? Er det franske str. slik at man må legge til litt for å få klær som passer, eller er de tilpasset slik at de er som norske? Holder på og vil bestille litt derfra, men ikke om det er snåle, merkelige størrelser som gjør at man må sende tilbake alt når det først kommer i posten.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 08:33   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: La Redoute

Jeg har bestilt klær i den størresle jeg vanligvis bruker, og det har alltid gått svært bra
Støvletter/ sko har jeg også bestilt i min vanlige størrelse, og de har ikke vært små i størrelsen

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 08:48   #3
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: La Redoute

Jeg bestiller også i samme størrelse som vanlig.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 19:40   #4
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: La Redoute

Jeg har også bestilt i samme størrelser som vanlig. Der et er små franske størrelser, pleier de å opplyse om det.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 20:11   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.394
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La Redoute

I min vanlige størrelse.

Jeg bestilte blant annet denne :



139 kr. Først var jeg litt skuffet for den ga virkelig følelsen av akryl. Men når jeg fikk den på meg var jeg solgt. Jeg følte meg kjempe slank og pen


Sist redigert av Pelen : 27-10-06 kl 21:08. Årsak: 12 stavefeil ;)
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 11:29   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La Redoute

Jeg har (som anbefalt) bestilt en størrelse over det jeg vanligvis bruker, og det har vært passe.

Pelen: Den genseren var kjempefin på fasongen, jeg kikket på den, men lot være å kjøpe den da jeg så det var acryl.

Men vær obs på en ting når det gjelder herreklær: Gensere har samme lengde uansett størrelse! Jeg bestilte en fin ullgenser til mannen min som er 1,94, og den var altfor kort. Snakket med dem, og fikk beskjed om at lengden var den samme på alle. Utrolig dumt, en mann på nærmere to meter trenger jo liksom lengre genser enn en på 1, 70.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no