|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kidding, right?
|
![]() Hva ER dette fyrverkeriet? (Oslo) Jo, Vimsens bursdag!!!!For andre gang på en to ukes tid har det vært masse fyrverkeri i nærheten (Oslo Vest). Midt i uken, på sen ettermiddag. Forrige gangen var det helt sinnsykt digert, og leeenge - nyttårsaften verdig. Og nå er det søren meg fyrverkeri IGJEN. Men jeg bare hører det; det er så tåkete og guffent mørkt at man ser jo omtrent ingenting.
Sist redigert av Miss Norway : 23-01-08 kl 21:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva ER dette fyrverkeriet??? (Oslo)Jeg tror det er på Gressbanen, i hvert fall, og i dag øvet de på nasjonalsangen også. Om og om igjen, i bruddstykker. Innspilt, på høyttaleren, altså, så det var visst overraskende vanskelig.
![]() |
#3 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hva ER dette fyrverkeriet? (Oslo)Nei, dette var nærmere Bygdøy, eller ihvertfall på nedsiden av Ring 3. Tror jeg. Jeg kunne jo ikke høre noe, men det var høy lyd og vi hører neppe Gressbanen helt hit.
![]() |
![]() |
#4 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hva ER dette fyrverkeriet? (Oslo)Ah, jeg fant jeg fant. Det forrige onsdag var rett og slett reåpningen av Maxbo!
![]() |
![]() |
#6 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hva ER dette fyrverkeriet? (Oslo)Niks, ikke Maxbo i dag. Det var på Fornebu, og det var Røkke som spanderte iflg. Nettavisen.
![]() |
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ER dette fyrverkeriet? (Oslo)Aha, var det det som forstyrret skjønnhetssøvnen min på sofaen under Barne TV i kveld! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ER dette fyrverkeriet? (Oslo)
Var du på disney on ice på søndag?
![]() |
#12 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ER dette fyrverkeriet? (Oslo)
Me too!
![]() |
|
|