Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Rare ting man sier i telefonen...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-08, 11:05   #1
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Kul

Rare ting man sier i telefonen...

Inspirert av Isbjørns tråd om tabber, tenkte jeg på alt man kan få seg til å si i en stresset telefonsituasjon.
Når tunga slår krøll på seg, når man egentlig holder på med noe helt annet eller når man har hodet helt andre steder.

Jeg jobbet tidligere som sekretær på et forsikringsselskap, og hadde hatt en særdeles stressende dag på jobben med telefoner i et eneste røkkende renn.
Da jeg endelig var ferdig for dagen kom jeg hjem til min søster (som jeg leide rom hos i påvente av egen leilighet) og sank ned i nærmeste lenestol.
Ikke før hadde jeg satt meg, før telefonen ringte, hvorpå jeg spratt opp, tok telefonen og sa:
"Vesta Salgssenter, *****, god dag!"

En annen historie jeg kan fortelle, er da mannen min var på øving med bandet og hadde fått lånt seg en mobil for å ringe hjem til hustelefonen vår (dette var før vi skaffet oss mobiler) for å gi beskjed om at han ble sen.
Jeg tok telefonen, og han sa: "Hei! Øhhh - hvor er du???"
(Neeei, vet ikke - hvor har du ringt, tror du?)

Han kan forøvrig være litt morsom om han er stresset: En gang ringte han meg midt i før-festival-stress, og avsluttet samtalen med:
"Hadet! Elsker meg!"
(Tusen takk, elsker deg jeg også... )

Har dere noen gode historier?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32.