|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
"Får ikke kaste lasso i fengsel"http://www.adressa.no/nyheter/trondh...cle1016657.ece
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: "Får ikke kaste lasso i fengsel"Alberto satte nesten kaffen i halsen da han leste det. "Er det 1. april eller hva?" |
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: "Får ikke kaste lasso i fengsel"Jeg tror jeg er tilhenger av persontilpassede straffer. Det er ikke fengsel denne idioten skulle hatt, men et liv uten lasso. Det neste han krever er vel snøscooter og sprit. |
|
|
|
#4 |
|
trøtt
|
Sv: "Får ikke kaste lasso i fengsel"Hjelpes!
|
|
|
#5 |
|
Kidding, right?
|
Sv: "Får ikke kaste lasso i fengsel"Jeg er avhengig av litt champagne i hverdagen for å føle meg som meg. Kunne jeg ha krevet det i fengsel da?
|
|
|
|
#6 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: "Får ikke kaste lasso i fengsel"Mitt spørsmål er hvorfor i all verden han trenger å kaste lasso i fengsel. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Får ikke kaste lasso i fengsel"
|
|
|
|
#10 |
|
interlektuell
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Får ikke kaste lasso i fengsel"Makan. Som om alle samer er avhengige av å få lov til å kaste lasso.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: "Får ikke kaste lasso i fengsel"Lækkart! Jeg må si jeg er ikke er så glad i de derre smartæsene som skal kverulere og drive feks. viktige ting som fangerettigheter til det lattelige og derfor gjøre det vanskeligere for folk med litt mindre stupid agenda. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: "Får ikke kaste lasso i fengsel"Stakkars mann, klart han må få kaste lasso. Samekniv også. En diger en. Det er jo en del av kulturen det også. |
|
|
|
#16 |
|
Introvert optimist
|
Sv: "Får ikke kaste lasso i fengsel"Ja, er ikke dette et tegn på global oppvarming så vet ikke jeg. Tenk nå får vi agurknyheter i januar.
|
|
|
#17 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: "Får ikke kaste lasso i fengsel"Han burde få en lavvo midt på vidda, masse rein å øve seg på. Så kunne de bolte fyren fasti bakken, gi ham litt tørka reinkjøtt og en mengde joikakaker. Klart han skal få sametilpassete soningsforhold
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: "Får ikke kaste lasso i fengsel"Snakk om sutrepinne.
|
|
|
#19 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: "Får ikke kaste lasso i fengsel"Det kommer litt an på omstendighetene. Er han alene i luftegården, f.eks? Er det lov å ha tau med i luftegården for de andre? F.eks for å trene med hoppetau?
|
![]() |
|
|