Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ull- eller ullfleecedress

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-08, 20:35   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ull- eller ullfleecedress

Etter utallige varianter av fleece, Reimadress og boblejakke får jeg mer og mer lyst på en ordentlig ull- eller ullfleecedress til lillejenta som dessverre ikke tåler ull rett på huden. Hun ligger i voksipose, men nekter å ligge helt "sammenbundet" nedi, så den er temmelig luftig øverst, i hvert fall.

Jeg har tittet på flere typer ulldresser:
- Janus/Reflex o.l. ulldresser. Disse er rimelige, men for tynne å ha som eneste ytterdress, synes jeg.
- Ulldress som selges på Helios. Genial, men absurd dyr. Den koster like mye som en Reimadress

Så har jeg sett på nettet, og der finner jeg ullfleecene fra
- Nøstebarn
- Englebarn
- Krokofanten

Disse ser temmelig like ut for meg, men det er jo ikke så lett å avgjøre utfra bilder. Prismessig er de vel i samme sjiktet. Er det noen som har noen erfaringer og meninger om disse, evt. andre?

Og hvordan er størrelsene? Snuppa er stor for alderen, tipper hun er 75-76 cm (snart 8 mnd). Er det bare dumt å kjøpe 74-80 til henne nå?

... og hvis noen har noen liggende i skapet, kjøper jeg gjerne brukt, altså!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54.