Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Salt lammekjøtt

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-08, 16:59   #1
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Salt lammekjøtt

Jeg har aldri vært særlig begeistret for lam - eller det vil si; jeg har alltid trodd at jeg ikke var særlig begeistret for lam.
Det var imidlertid helt til jeg smakte pinnekjøtt for første gang, hos svigers for 4-5 år siden. Etter det har jeg lagt min elsk på ordentlig pinnekjøtt, hvilket igjen har ledet meg frem til konklusjonen om at lam er godt.

I dag fikk jeg lyst på lammekjøtt igjen, og siden jeg har en flaske Marquès de Riscal ( reserva) stående, så ble jeg lykkelig da nærslakteren hadde salt lammekjøtt i dag.

Nå har kjøttet stått og godgjort seg i ca halvannen time, og en liten tyvsmaking bekreftet mine mistanker om supermørt, mildt, men salt og godt lammekjøtt. O`store, hvor jeg gleder meg til lammegryta i kveld!!

Bare som en liten notis til dere som tror dere ikke liker lam.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 20:31   #2
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Sv: Salt lammekjøtt

salt lammekjøtt er jo knall! Vi skal ha fenabog til middag i morgen (det ble ikke noe av i dag), og jeg gleder meg også til herlig lammemat!

Meta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 21:57   #3
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Salt lammekjøtt

Salt lammekjøtt er nydelig Nå er det snart fet-tisrdag og da håper jeg slakteren på torsov har salt lammekjøtt slik at vi kan lage det og ertersuppe! :gleder meg:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.