Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Kl. er 0723 og jeg har "matmuffins" i ovnen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-08, 07:20   #1
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Kl. er 0723 og jeg har "matmuffins" i ovnen

Det aner meg at dette er historisk - og kommer aldri til å skje igjen.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 07:23   #2
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kl. er 0723 og jeg har "matmuffins" i ovnen

Jeg er imponert!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 07:36   #3
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Imponert jeg også. Selv stod jeg opp klokka fem i dag, det er også historisk.

Gammel 30-01-08, 07:38   #4
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg sto også opp i femtiden. Ikke frivillig.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 07:39   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

07.23 hadde vi allerede spist våre matmuffins.

Gammel 30-01-08, 13:52   #6
gethosmurfen
Superaktiv

Medlem siden: Sep 2007
gethosmurfen er litt kul
Standard

Wow, det hadde ikke skjedd her i huset, garantert

Gammel 30-01-08, 14:15   #7
Oyoy
Alltid våken

Oyoy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Oyoy er litt kulOyoy er litt kul
Standard

Imponerende og fristende.
Imponerende: fortsatt natta her i huset klokka halv åtte. Småtten sover til halv ni-ni.
Fristende: hørtes godt ut, har aldri smakt det. Har du oppskrift? Fikk veldig lyst å prøve nå, ja ikke halv åtte på morran, men litt senre utpå dagen.

Oyoy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 14:17   #8
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Oppskrift hadde vært fint ja. Nå baker jeg ikke så ofte, men den perioden lille våknet så altfor tidlig så skjedde det at jeg hadde noe i ovnen på den tiden...

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 14:19   #9
Donald
Superduperaktiv

Donald sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Matmuffins? Regner med at det er litt mer matnyttige greier og vil selvsagt ha oppskrift.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 14:20   #10
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 30-01-08, 14:34   #11
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Oida.
Er det en morgenfugl dere har fått i hus eller?

Forøvrig er jeg storveis imponert over at det går an å være så effektiv så tidlig på morgenen.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 16:28   #12
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I denne tråden finner dere noen oppskrifter. http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=13218

Nå husker jeg at dette skal jeg teste ut selv også, men tror neppe det blir så tidlig.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 16:31   #13
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Om det skjer igjen så send sms. Jeg kommer garantert på frokost.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 16:59   #14
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At man er i stand til så mye som å måle opp desilitere og å slå på komfyren når man er i barsel er over min fatteevne. At det i tillegg skjer før morgengry gjør det enda mer utrolig. Var de gode da?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 17:10   #15
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Min" matmuffinsrøre (deig) lages kvelden før, fylles i muffinsbrett, settes i kjøleskapet natten over, og stekes om morgenen. Ingen desilitermåling på morgenkvisten.

Gammel 30-01-08, 17:21   #16
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

"Min" matmuffinsrøre (deig) lages kvelden før, fylles i muffinsbrett, settes i kjøleskapet natten over, og stekes om morgenen. Ingen desilitermåling på morgenkvisten.

Kjempesmart!!!!!
Oppskrift? Jeg liker å bake på alle døgnets tidspunkt... men dette hørtes sabla praktisk ut!

Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 17:23   #17
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Kjempesmart!!!!!
Oppskrift? Jeg liker å bake på alle døgnets tidspunkt... men dette hørtes sabla praktisk ut!

8 dl mel (halvparten grovt)
1 boks skinke
1 hakket purre
1 liten, hakket paprika
100 g smeltet smør, avkjølt
4,5 dl melk
2 ts bakepulver
1 ts salt
2 dl revet ost

-bland sammen og fordel i smurt muffinsbrett, strø over ost
-stekes på 250 grader i ca 15 min (iflg oppskriften. Tar litt lenger tid i vår ovn)

Gammel 30-01-08, 17:24   #18
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flinke, flinke Mandarin!

Gammel 30-01-08, 19:07   #19
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:imponert:

Og så må jeg bare signere Monsoon. Jeg slet med å komme i dusjen i løpet av dagen i barseltiden. Jeg kan ikke helt seg for meg at jeg skal være i stand til å ordne frokost til noensomhelst denne gangen heller.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 19:38   #20
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Imponert!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:08.