Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Gratis bleier

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-08, 21:32   #1
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Gratis bleier

I medlemsbrevet fra coop som kommer i disse dager er det med en kupong for gratis pampersbleier.

Kan jo være verd å få med seg.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 21:35   #2
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gratis bleier

Det hadde jeg nettopp tenkt å tipse om, men i lys av en annen diskusjon her lot jeg det være, noen kunne jo tro jeg jobber på Coop og prøvde å tjene noen kroner på et tips!

Gammel 01-02-08, 21:37   #3
Maz
Pauset

Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Det hadde jeg nettopp tenkt å tipse om, men i lys av en annen diskusjon her lot jeg det være, noen kunne jo tro jeg jobber på Coop og prøvde å tjene noen kroner på et tips!

Jeg har akkurat tilbudt noen våre 2 kuponger, jeg trenger dem ikke selv.

Coop ansatte tjener vel fint lite på dette.

Gammel 01-02-08, 21:49   #4
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg fikk en sånn kupong allerede i november, tror jeg det var.

Gammel 01-02-08, 21:53   #5
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Den kupongen er allerede revet ut og lagt på et lurt sted .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 22:41   #6
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg fikk en sånn kupong allerede i november, tror jeg det var.

Jøss det var tidlig.

Sitat:

En pakke Pampers bleier – gratis!
I medlemsuken 4. – 9. februar kan du fritt ta med deg en pakke med Pampers bleier i Coops butikker. Du velger selv den bleietypen som passer ditt barn.

Gammel 01-02-08, 22:56   #7
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Det var bra du uthevet datoen. Satt akkurat å planla at jeg måtte handle på OBS i morra så jeg kunne få brukt kupongen.

Gammel 01-02-08, 22:57   #8
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Supert! Takk for tips.

Gammel 01-02-08, 23:13   #9
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Det var bra du uthevet datoen. Satt akkurat å planla at jeg måtte handle på OBS i morra så jeg kunne få brukt kupongen.

Det var ikke meg som uthevet. Jeg bare sakset fra hjemmesiden jeg.

Gammel 01-02-08, 23:15   #10
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Uansett, bra at datoen var uthevet

Gammel 01-02-08, 23:21   #11
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Den skal brukes. Mamma og svigermor skal tipses. Kanskje noen andre har som vil dele med meg og Kjenner en del med kort som ikke har bleiebarn.

Bleier er dyrt.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 23:46   #12
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kupongen henger på oppslagstavla Bestemor er også påminnet om det, hun kommer sikkert til å si fra til alle hun kjenner som ikke har bruk for dem, så jeg får vel et lass med bleiepakker når hun kommer neste gang, vil jeg tro

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 23:55   #13
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Takk for tips! Bladde igjennom katalogen tidligere i dag, men rabattkupongen klarte jeg å overse

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 10:51   #14
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Takk for tips.

Gammel 02-02-08, 11:10   #15
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Åj, det fikk jeg ikke med meg. Finne det fram og plukke ut

Det er jo en grei mulighet til å sjekke ut om jeg liker pampers eller ikke, for etter mange år i barnehage er det ikke de bleiene jeg har likt best, men har jo aldri prøvd dem selv.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 00:28   #16
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Den ligger klar i veska mi

Gammel 03-02-08, 01:40   #17
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Takk for tips! Er usikker på om vi har fått denne...

Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 09:38   #18
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Det har vi fått med oss. Tenkte jeg skulle fri til mamman min om å få hennes kupong også, før broren eller søstra mi kaster seg over den.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 09:45   #19
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Tusen takk for tips! Heretter må jeg visst lese det heftet, ikke bare se hvor mange poeng vi har.

Gammel 03-02-08, 12:59   #20
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Arrgh! Sånt kaster jeg uåpnet i søpla.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.