|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Strikk under beina på parkdresserGår det an å få kjøpt nye strikker til å ha under støvler/sko på parkdresser? Hvor får man i så fall fatt i det? I syforetninger eller barneutstyrsbutikker? Den ene strikken på rampetrolldressen vår er røket - selvfølgelig akkurat i dag som det har kommet masse snø.
|
|
|
#2 |
|
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strikk under beina på parkdresserEr det knapper til å feste de i?
|
|
|
#3 |
|
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strikk under beina på parkdresserI såfall så har de knappehullsstrikk på JYSK. Har kjøpt til Reimadressene der.
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Strikk under beina på parkdresserJeg lurer på om man kan få kjøpt Reima sine et sted?
|
|
|
#5 |
|
*Happy*
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strikk under beina på parkdresserPå Kid har jeg kjøpt det.
|
|
|
#6 |
|
En Som Trener
|
Sv: Strikk under beina på parkdresserBuksestrikk har jeg kjøpt. Slik som det er mange hull i som man kan regulere selv. Herregud så klønete forklart, men altså slik som er inni de fleste bukser fra H&M for tiden slik at man kan regulere livvidden.
|
|
|
#7 |
|
godtemonster
Sv: Strikk under beina på parkdresserOk - buksestrikk. Da drar jeg på H&D. Takk alle sammen.
|
|
|
#9 |
|
Alltid våken
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Strikk under beina på parkdresserStrikk med hull til knapper kjøper jeg i garnbutikken.
|
|
|
#10 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Strikk under beina på parkdresserVeldig enig med Guniss. Reima sine (silikon?) er superbra. Strikker er noe ræl.
|
|
|
#11 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Strikk under beina på parkdresser
Mulig det er silikon, vet ikke. Jeg har Skogstaddress til Hannah, men har også en brukt Reima. Så jeg har flyttet strikkene fra Reima over til Skogstad.
|
|
|
#12 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Strikk under beina på parkdresserJeg har kjøpt ekstra Reima-strikker på Fru Lyng
|
|
|
#13 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Strikk under beina på parkdresserSånne med hull i, får man kjøpt som metervare.
|
|
|
#16 |
|
godtemonster
Sv: Strikk under beina på parkdresserI dag var jeg innom barneklærbutikken på Storosenteret - Junior, heter den vel - og der fikk jeg et par Reima gummistrikker til parkdress helt gratis! En god dag.
|
|
|
#17 |
|
flisespikker
|
Sv: Strikk under beina på parkdresserJeg har også fått nye Reima-strikker gratis, det var på Fru Lyng.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Strikk under beina på parkdresserEllers kan jeg anbefale gamasjer - velg minste størrelsen av Bergans vanntette - de har glidelås i front og lette å ta på for ungene. I og med at de er vanntette blir det også mindre styr med blaute dresser. |
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Strikk under beina på parkdresser
Du verden, dette skal jeg sannelig spørre om i butikken. Vi har hatt flere Reimadresser og jeg er IKKE imponert over kvaliteten på strikkene. På den aller nyeste dressen er ett av strikkene røket nå. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Strikk under beina på parkdresserJeg er SÅ fornøyd med Reima sine, og vil ha fler.. Kanskje jeg skal sjekke her de selger Reima også?!
|
![]() |
|
|