Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Trenger tips til gjesteseng

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-08, 15:21   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.940
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Trenger tips til gjesteseng

Vi har IKEA Lycksele. Den er forsåvidt grei, lav sånn at den går fint under skråtaket. Men nå vurderer vi å bygge om gjesterommet til barnerom, med mulighet for bruk som gjesterom. Da trenger poden en god seng som kan trekkes ut til dobbeltseng. Den må være nokså lav, siden vi har 60 cm knevegg bare, og jeg vil at senga skal stå inne ved kneveggen.

Senga jeg ønsker meg må altså ha / være:

  • lav
  • mulighet for å lage dobbeltseng
  • god å ligge på, også i dobbeltseng-modus
Har noen gode tips?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 16:10   #2
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger tips til gjesteseng

Skapsenger er geniale. Men det er kansje ikke akkurat det du ser etter siden barnet skal bruke sengen på daglig basis?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 16:37   #3
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til gjesteseng

Sjekk denne tråden til zol: http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=30746

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 19:43   #4
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.940
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger tips til gjesteseng

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Sjekk denne tråden til zol: http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=30746

Har sjekket nå (for en håpløs løsning på Jysk sin reklamebrosjyre, forresten! Hvordan i all verden kan man gå rett dit man vil? Jeg måtte gjennom nesten alle sidene ...). Det er ikke akkurat det vi leter etter. Poden trenger nemlig en seng til daglig, og når våre foreldre kommer trenger de en dobbeltseng. Rommet er for lite til både seng og dobbel luftmadrass, og to enkle senger anser jeg som en nødløsning, jeg vil helst ha en seng som kan bli en dobbeltseng.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no