Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

En anbefaling

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-06, 12:31   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En anbefaling

For alle slags husmorråd i kjøkkenveien og basisoppskrifter, så anbefaler jeg Haugesunds Husmorsskoles kokebok! Der finner du alt!

Jeg har tidligere bestilt den ved å ringe bokhandlere i Haugesund (populær gave..).

Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 20:10   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Såvidt jeg husker står det til og med hvordan man koker poteter i den.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 20:23   #3
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Det må være boka for meg! Jeg er jo fra Haugesund også

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 21:01   #4
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Såvidt jeg husker står det til og med hvordan man koker poteter i den.

Tror jammen dette kan være en kokebok for meg osgå...

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 01:06   #5
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor visste jeg ikke om denne da jeg flyttet hjemmefra.
Helt seriøst- jeg kunne lage vafler, og koke spagetti. Der stoppa det. Hadde aldri kokt poteter eller kaffe eller noe som helst annet før jeg flytta. Men jeg overlevde- så det er utrolig hva man klarer bare man kan lese en oppskrift
Men jeg overlevde sikkert det første halve året på pose-tomatsuppe med eller uten spagetti i, og spagetti med ketshup

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no