|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Ikke vanntett/vanntett ... hva forventer du av en dress?Kjøpte Mikk-line vinterdress til storebror forleden. Samme patent som Troll, med løs ullfleecedress inni. Den skulle være vanntett visstnok, men det er den IKKE. |
|
|
|
#2 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Ikke vanntett/vanntett...hva forventer du av en dress?står det vanntett på noe, og det ikke er det, pleier jeg å klage. jo fortere jo bedre!!
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Ikke vanntett/vanntett...hva forventer du av en dress?Vi bruker Reimatec og har så langt ikke trengt å kjøpe regntøy til Mathias. Han fikk et sett til jul i forfjor som aldri kom i bruk. Så jeg forventer at dressene hans skal være vanntette, på lik linje med mine egne membranklær. Jeg har Bergans yttertøy, og har aldri blitt våt i det, selv ikke da jeg jobbet i friluftsbarnehage.
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ikke vanntett/vanntett...hva forventer du av en dress?Vi bruker vinterdresser i snø, og forventer at de er vanntette da. I øsregn og mildvær har de alternativer. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ikke vanntett/vanntett...hva forventer du av en dress?Jeg forventer at dressene jeg kjøper skal holde i snø, litt våt snø og duskregn. Skjønner at "vanntette" dresser ikke er regnklær, men så langt har jeg vært heldig med dressene vi har hatt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ikke vanntett/vanntett...hva forventer du av en dress?Jeg forventer at den er vanntett, altså at hun ikke blir våt uansett vær og lek. Reflexdressen (som er lik Troll) ble testet i en svær vannpytt. Hun svømte rundt og var like tørr. Venninnen i en annen type dress var våt helt inn til trusa.
|
|
|
#7 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Ikke vanntett/vanntett...hva forventer du av en dress?
|
|
|
#8 |
|
I mål
|
Sv: Ikke vanntett/vanntett ... hva forventer du av en dress?Jeg forventer ikke at det er regntøy, men at det tåler noen timer i snø, noe tid i våt snø og at han faller i en dam, men reiser seg igjen. Forventer ikke at den tåler at han SITTER i dammer. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ikke vanntett/vanntett ... hva forventer du av en dress?Jeg forventer at det er vanntett på lik linje med regntøy. Jeg bruker kun tex-klær selv, og blir aldri våt uansett hvor mye det regner. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ikke vanntett/vanntett ... hva forventer du av en dress?Vi har TTH og den er vanntett! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ikke vanntett/vanntett ... hva forventer du av en dress?Ingen av våre 5-6 trolldresser, behandlet etter alle kunstens regler med impregnering og hva-har-du, eller 3 reima-tecer, holder vannet ute i rompa. Så sånn som mine unger tydeligvis leker (aner ikke hva de gjør "feil", men noe er det.
|
|
|
#13 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Ikke vanntett/vanntett ... hva forventer du av en dress?STår det vanntett, så forventer jeg at det er vanntett, uansett. Står det vannavvisende, kjøper jeg det ikke, enkelt og greit.
|
![]() |
|
|