|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
Trenger oppskrift på agurksalatJeg vet det skal være eddik, sukker og vann i marinaden eller hva man skal kalle det, men hvordan er forholdene?
|
|
|
#2 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Trenger oppskrift på agurksalatJeg bare slumper, men bruker kanskje noe sånt til en hel agurk:
|
|
|
#3 |
|
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger oppskrift på agurksalatPrøver den, takk skal du ha
|
|
|
#4 |
|
villende
|
Sv: Trenger oppskrift på agurksalatJeg syns ofte at agurksalaten blir bedre hvis jeg bruker balsamicoeddik istedenfor vanlig eddik. Jeg pleier å slumpe, men bruker vel 4-5 ss balsamico, 1 ss. sukker, en krm flaksalt og litt fersk kvernet pepper per agurk. Sukkeret røres bare ut i eddiken før jeg heller den over agurken. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: Trenger oppskrift på agurksalatJeg bruker hvitvinseddik, og bruker 3 deler eddik, 2 deler sukker og en del salt til 5 deler vann. Pluss masse pepper. I praksis er det slump-slump-slump-smak-juster-smak-ferdig.
|
|
|
#6 |
|
Opp og ned
|
Sv: Trenger oppskrift på agurksalat
|
|
|
#7 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger oppskrift på agurksalatSå fint at man kan bruke hvitivnseddik, for det er det eneste jeg har. Da blir det Laks på meg i dag! |
|
|
|
![]() |
|
|