Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Planer for helgen?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-06, 17:47   #1
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Planer for helgen?

Jeg er i Oslo på kurs og møter på jobb, men nå er det fredag ettermiddag og fri. Bare innom og dusjer og skifter klær før jeg skal ut på fest. Jeg bor hos svigers som ikke har internett, men tror dere ikke jeg var heldig og fant et usikret nett jeg fikk koblet meg på. Så blir ikke nettabstinensene alt for store. Dessverre har jeg glemt strømkabelen, og nå har jeg bare 34% igjen. Så nå er det best å logge av så jeg får kommet inn her en svipptur i morgen også.

God helg jenter og gutter!

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 27-10-06, 17:51   #2
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planer for helgen?

Er på jobb i kveld og søndag kveld, akkurat som forrige helg, og neste helg. Litt kjipt, men så blir det jo pæææng av sånt. Akkurat nå er det litt stille før stormen, og så venter jeg på kollegaen min som er ute og handler kinamat til oss.

I morra skal jeg bare ligge på sofaen og lese aviser og se på tv. Ekallen kjøpte seg ny vinterjakke idag, så tipper han skal ut og teste den sammen med Pip i morra... :håp:

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 27-10-06, 17:59   #3
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Mitt første innlegg her
Jeg skal bare vere hjemme i helgen og slappe av.
Prøve i hvertfall, har mye jegh skulle ha gjort.

Siw er ikke aktiv  
Gammel 27-10-06, 20:28   #4
Tøsa
Bølle

Tøsa sin avatar

Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Denne helgen skal vi nikose oss som familie. I morgen skal vi ned til min mor og spise, resten blir bare kos med barna. Søndagsmorgen kl 05.30 drar sambo. Han skal da på jobb, og være borte til 10 jan! Så skal barna og jeg være alene i ti uker. Sambo går glipp av storebrors 9 års dag, lillebrors 1 års dag, jul og nyttår. Er lei av jobben hans.

Gammel 27-10-06, 20:38   #5
teia
Pirkete

teia sin avatar

teia er litt kulteia er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tøsa, her.

Denne helgen skal vi nikose oss som familie. I morgen skal vi ned til min mor og spise, resten blir bare kos med barna. Søndagsmorgen kl 05.30 drar sambo. Han skal da på jobb, og være borte til 10 jan! Så skal barna og jeg være alene i ti uker. Sambo går glipp av storebrors 9 års dag, lillebrors 1 års dag, jul og nyttår. Er lei av jobben hans.

Å, dette kjenner jeg igjen! Min mann seilte også før, var borte i fire og en halv måned av gangen. Pyton! Han gikk på land da førstemann var på vei, gudskjelov.

Jeg skal på Team Eckbo i morgen, og burde egentlig glede meg. Vi skal sitte på 2. rad, og jeg klarer bare å tenke på alt det fæle vi utsetter oss for når vi sitter så nær scenen. Har fått så mange hint, men ingen vil fortelle meg hva som skjer, og jeg gruer meg faktisk... Noen som har vært der som kan berolige meg, eventuelt bekrefte mine verste anelser? Jeg bør kanskje ikke ha på meg så fine klær?

teia er ikke aktiv  
Gammel 27-10-06, 22:45   #6
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Ventet en venninne fra Norge på besøk i dag, men hun kom for sent til flyet fra Paris og hit fordi flyet fra Gardermoen var en time forsinket, så hun sitter fast i Paris. Det er bursdagen hennes ,og jeg synes egentlig synd på henne der hun sitter.... Jeg håper hun kommer med i morgen, selv om flyet er overbooket.

I morgen formiddag skal vi ha ny kollega til samob+kone+barn på kaffe hos oss for å hilse osv.

Søndag er som oftest stranddag dersom været er bra. (regnsesong her nå), men jeg håper i grunnen bare at venninnen min kommer. Er skikkelig klar for masse vin og god gammeldags venninne-skravling.

God weekend!

Gammel 27-10-06, 23:37   #7
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har mammahelg, og skal benytte to deilige fridager til Ihnekos og utetid i snøen her oppe i nord....Forhåpentligvis blir været bra, ettersom jeg har halvveis lovt Ihne tur til byen på akebrett i morgen.... Blir det dårlig være, får vi ta frem vogna...

God helg...

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv  
Gammel 28-10-06, 15:01   #8
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Holde sengen for å prøve å bli helt frisk. Den verste feberen har gitt seg heldigvis.

Estrella er ikke aktiv  
Gammel 28-10-06, 18:06   #9
Musa
Nybegynner

Musa sin avatar

Hvor: På landet
Musa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi er hjemme i helgen. Har overnattingsbesøk av søsteren min på 9 år
Far i huset er på farten da som vanlig. Må visst hjelpe kompiser med både det ene og det andre. At det ikke skal gå an å si nei en eneste gang når folk spør etter hjelp

Gammel 28-10-06, 18:13   #10
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Deilig med helg etter 70 (!) timers arbeidsuke.
(har altså bare vært hjemme og fått dekket primærbehovene i uka som har gått)
I kveld skal mannen og jeg ut på restaurant med venner. Vi gleder oss.

I morgen skal mamma avlegges en visitt, i tillegg til at det blir en time eller to innom jobben. Skal også på fotballkamp i morgen.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 28-10-06, 18:21   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Vi pakker og skal pakke.

Overtar huset til onsdagen.
Da starter vi umiddelbart med oppussing.Snekkeren kommer allerede onsdag kveld for å ta mål, og torsdag morgen gyver jeg løs på malejobben

Gammel 28-10-06, 19:02   #12
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal sove en time lengre i natt.

Gammel 29-10-06, 08:22   #13
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Har bare vært hjemme og kost meg med ungene.Kjenner ikke så mange her vi bor,og mannen er i nordsjøen.

Gammel 29-10-06, 09:08   #14
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg skal sove en time lengre i natt.

Det gikk ikke så bra, ble vekket tidligere enn vanlig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44.