Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Støvler!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-08, 13:03   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Støvler!

Nå skal det investeres i støvler, og jeg har tittet litt på Ilse Jacobsen sine, men blir ikke helt fortrolig med den snøringa

De er dog finere med spenne på, men de støvlene er jo utsolgt omtrent før de kommer i butikken, og jeg vil ha støvler nå!

Noen som har tips til andre støvler, bortsett fra Hunter?

Har tittet litt på en fra Viking, som heter Fox, lurte på om kanskje den kunne være noe, meninger/erfaringer ønskes!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 13:15   #2
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Støvler!

Snøringen er veldig praktisk mht å få buksa nedi. Men om du kjøper lange sokker à la Hunter sine, går det sikkert like bra med "hele støvler". En annen fordel med snøringen er at fotball-legger fint får plass. *erfaren*

Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 13:18   #3
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Støvler!

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Snøringen er veldig praktisk mht å få buksa nedi. Men om du kjøper lange sokker à la Hunter sine, går det sikkert like bra med "hele støvler". En annen fordel med snøringen er at fotball-legger fint får plass. *erfaren*

Hmm, det hadde jeg jo ikke tenkt på :fotball-legger: Kanskje jeg må dra og prøve IJ alikevel da...

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 13:22   #4
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Støvler!

Det tenkte ikke jeg på før jeg prøvde IJ og Hunter sine heller... Men nå er jeg virkelig frelst, og venter på lekre ullsokker fra La Redoute.

Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 18:18   #5
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Støvler!

Nå har jeg vært og prøvd de fra Viking, og de var kjempegode. De hadde desverre ikke størrelsen min inne, men jeg bestilte, og får de om en liten uke.

Fikk plass til buksa nedi tilogmed

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 18:21   #6
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Støvler!

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Nå har jeg vært og prøvd de fra Viking, og de var kjempegode. De hadde desverre ikke størrelsen min inne, men jeg bestilte, og får de om en liten uke.

Fikk plass til buksa nedi tilogmed

Hvor mye koster de?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 18:25   #7
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvler!

Jeg har brune fra Ilse Jacobsen og er veldig fornøyd med dem. Neste gang jeg skal ha støvler blir det svarte fra Hunter.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 18:37   #8
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Støvler!

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Hvor mye koster de?

599,- koster de.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 18:39   #9
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Støvler!

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg har brune fra Ilse Jacobsen og er veldig fornøyd med dem. Neste gang jeg skal ha støvler blir det svarte fra Hunter.

Hadde jeg fått tak i de fra IJ med spenne innen rimelig tid, så hadde det nok blitt sånne, men de koster 1299,-, de jeg har bestilt nå koster 599,- og er en helt grei erstatning.

Hunter har svigerinnen min, så de ville jeg ikke ha, men de er veldig fine, og litt tøffere enn Viking sine da

__________________
To søte germini 05~07

Sist redigert av Gerbera : 07-02-08 kl 20:27.
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 19:38   #10
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.957
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Støvler!

Er VIking-støvlene de det er bilde av i første innlegg? Hvor kjøpte du dem hen? De så nemlig flotte ut. Jeg ønsker meg nye støvler, for de jeg har er visst blitt litt hullete!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 19:41   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvler!

OBS! Hunter sine er trange i leggen. Jeg jobber i skobutikk, og det er desverre en del kunder som ikke kommer inn i de, og det skal ikke så mye til heller Ellers er de knallfine, jeg har de i rødt selv

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 20:28   #12
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Støvler!

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Er VIking-støvlene de det er bilde av i første innlegg? Hvor kjøpte du dem hen? De så nemlig flotte ut. Jeg ønsker meg nye støvler, for de jeg har er visst blitt litt hullete!

Det er Viking ja, modellen heter Fox. Kjøpt/bestilt på den lokale skoforretningen her, tilhører ingen kjede.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 14:30   #13
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Støvler!

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg har disse og er kjempefornøyd! De er veldig gode på foten og så synes jeg de er pene....

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 18:24   #14
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.480
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Støvler!

Jeg har Hunter, og er veldig fornøyd. Sålen er veldig god, den lille oppbygningen i hælen gjør at gåkomforten blir bedre enn på helt flate støvler. Jeg har gått på Osloholken med dem siste uken, og konstanterer at sålen også er svært gripedyktig, samme erfaring har jeg fra turer i markaturer. Hunter er jo egentlig en skotsk utmarksstøvel, så i tillegg til å være kul i byen, erstatter de fjell- eller goretexsko i skog og mark på de våteste dagene.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 18:30   #15
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Støvler!

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.


Har tittet litt på en fra Viking, som heter Fox, lurte på om kanskje den kunne være noe, meninger/erfaringer ønskes!

Dei var stilige. Korleis var dei i størrelsen?

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 20:13   #16
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Støvler!

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Dei var stilige. Korleis var dei i størrelsen?

Jeg er litt usikker, for de hadde bare 38 inne, og den var altfor trang. Så de skulle bestille både 39 og 40 til meg. Vet ikke hvem det blir av de enda. Jeg er en 39-40 størrelse til vanlig.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 21:54   #17
Amalie
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 11
Amalie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Støvler!

Jeg er kjempefornøyd med mine Hunter, men de blir lett gråaktige. Hva gjør dere for å beholde dem svarte??


Amalie

Amalie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 22:10   #18
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Støvler!

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg er litt usikker, for de hadde bare 38 inne, og den var altfor trang. Så de skulle bestille både 39 og 40 til meg. Vet ikke hvem det blir av de enda. Jeg er en 39-40 størrelse til vanlig.

Ok, takk . For reise å sjå om dei har dei her tenker eg

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 13:20   #19
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Støvler!

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Dei var stilige. Korleis var dei i størrelsen?

Da er støvlene i hus, og det lukter gummi i hele gangen

Det ble en 39. Burde vel hatt en 39,5 kanskje, den er ørlitt trang på den ene foten. Men jeg syntes at 40 ble altfor stort, da måtte jeg ha to par såler, og to par sokker oppi den ene støvelen, og jeg syntes de ble veldig slumsete å gå med. 39 satt bedre på foten og var greie å gå med, så da tar jeg den vanlige sålen oppi den ene, og en spesiell gummistøvelsåle som er litt tykkere, oppi den andre.

Veldig fine støvler synes jeg, vel så fine som IJ sine, men Hunter sine er vel hakket stiligere.
Ellers har jeg sett et par fra Jean Paul, på Match, men de har jeg ikke prøvd. så ganske like ut som Hunter sine.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 13:33   #20
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Støvler!

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Da er støvlene i hus, og det lukter gummi i hele gangen

Det ble en 39. Burde vel hatt en 39,5 kanskje, den er ørlitt trang på den ene foten. Men jeg syntes at 40 ble altfor stort, da måtte jeg ha to par såler, og to par sokker oppi den ene støvelen, og jeg syntes de ble veldig slumsete å gå med. 39 satt bedre på foten og var greie å gå med, så da tar jeg den vanlige sålen oppi den ene, og en spesiell gummistøvelsåle som er litt tykkere, oppi den andre.

Veldig fine støvler synes jeg, vel så fine som IJ sine, men Hunter sine er vel hakket stiligere.
Ellers har jeg sett et par fra Jean Paul, på Match, men de har jeg ikke prøvd. så ganske like ut som Hunter sine.

Gratulererer! De så veldig fine ut!
Du har ikke forresten sett støvler i brunt?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005

Sist redigert av Lykken : 18-02-08 kl 14:11.
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no