Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Maggies lille tråd?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-08, 13:44   #1
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Maggies lille tråd?

Hmm.. skal jeg tørre å legge ut hva jeg holder på med for tiden, da? Blitt helt hekta på å strikke, hekle og brodere. Har heklet flere luer. Er kjempeartig!

Starter med Harrybilde av meg:


Også har jeg heklet denne til Snuppa:


Også har jeg laget en jakke som mangler knapper, som jeg tar bilde av senere, også har jeg laget en lue til til Snuppa og en lue til StoreSnuppa.

Har planer om å lage 3 luer til ila de neste 14 dagene.

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 13:58   #2
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Maggies lille tråd?

Du så stilige luer, de var kjempekule. Har du oppskrifter? Hva slags garn bruker du? Lillemora mi hadde elsket den du har laget til Snuppa di, hadde vært kjempegøy å prøve å lage en.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 14:14   #3
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Maggies lille tråd?

Kjempekule. Jeg har en drøm om at jeg kan bli flink å hekle. Så mye lekkert jeg kunne tenkt meg å lage! (strikker bare....)

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 14:27   #4
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Maggies lille tråd?

Kjempe kule !

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 21:55   #5
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Maggies lille tråd?

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Du så stilige luer, de var kjempekule. Har du oppskrifter? Hva slags garn bruker du? Lillemora mi hadde elsket den du har laget til Snuppa di, hadde vært kjempegøy å prøve å lage en.

Den hvite luen er i bomull. Husker ikke i farten. Det er et hefte med bare luer. Skal finne ut hva det heter i morra og garnet og sånn. Det er bare såååå mange stilige luer i den boka!!

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 21:56   #6
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Maggies lille tråd?

Selvsagt skal du legge ut bilder av det du lager!!

Luene var kjempe fine!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 23:33   #7
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Maggies lille tråd?

Det der var no reine kunstverk! Så stilig!

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 08:14   #8
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Maggies lille tråd?

Så flink du er.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 09:59   #9
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Maggies lille tråd?

Sååå kul den hvite lua var!!!!!

Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 11:25   #10
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Maggies lille tråd?

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Sååå kul den hvite lua var!!!!!

Den hvite luen er mye kulere i virkeligheten også. Det er heklet 3 kronblad med et garn og 3 med et annet garn som er tykkere, slik at man får skikkelig dypdeforskjell!

Forøvrig så heter heftet "Lue Design" no 206 og er fra Gjestal.

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 11:27   #11
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maggies lille tråd?

Så fine! jeg synes absolutt du skal ha en egen tråd

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 23:30   #12
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Maggies lille tråd?

Også var det gårsdagens og dagens bidrag til tråden. Den første vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med. Vurderer å prøve å få solgt den, for jeg har ingen å gi den til. (usj.. modellen KAN jo bare ikke se normal ut! *stønn* )




Denne skal jeg gi til niesen min. Den er for trang for meg egentlig, dah, og hun er ganske stor i hodet selvom hun bare er tre år.




I morra begynner jeg på ei lue til til Snuppa. Selvom jeg følger heftet sånn nogen lunde, så tar jeg meg artistiske friheter. Svigerinnen min fortviler nemlig over at det er så mange luer uten knyttings under. Det var egentlig den luen jeg har laget også, men jeg lagde bare noen knyttedingster under, jeg.

Begge luene er i 100% bomull.

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 23:32   #13
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Maggies lille tråd?

De var jo utrolig fine. Kunne ønske jeg hadde klart noe sånt.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 23:34   #14
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Maggies lille tråd?

Kjempefine luer!

  Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 23:35   #15
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Maggies lille tråd?

Steike så flink du er!

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 23:38   #16
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Maggies lille tråd?

Kjempesøte luer og fantastisk morsomme bilder Du er god da!

Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 23:38   #17
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Maggies lille tråd?

Stilige luer.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 23:40   #18
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Maggies lille tråd?

Klarer ikke se nogen lunde nær normal ut om jeg prøver engang, ass.. Spes ikke når Hubbien sitter og slenger kommentarer som : "Work it baby" og sånn, dah...

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 23:41   #19
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Maggies lille tråd?

Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 23:43   #20
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Maggies lille tråd?

Du er utrolig flink!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no