Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Haster. Hvilket kamera burde jeg ta med?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-08, 19:21   #1
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Haster. Hvilket kamera burde jeg ta med?

Jeg har nå kjøpt meg cannon eos 400d for å kunne ta virkelig gode billder i Vietnam.- Nå er det sånn at jeg har god forsikring om det blir ødelagt, men om det blir borte eller tatt fra meg er det litt verre ( Har studentforsikring som dekker dette opptil 15.000, men hva om laptoppen forsvinner samtidig? )

Min stefar tilbyr meg å låne ett Lumix dmc-fz8 kamera istedenfor å ta den sjansen.

Hva ville du gjort ? Cannon? Panasonic Lumix? dårlig tid og besluttningsvegring..

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 19:23   #2
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haster. Hvilket kamera burde jeg ta med??

Canon med ett bedre objektiv!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 19:24   #3
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster. Hvilket kamera burde jeg ta med??

Kjære vene, ute på ferie i greit vær og ok lysforhold får jeg knallfine bilder med mobilen, så gå for Stefars kamera.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 19:24   #4
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Haster. Hvilket kamera burde jeg ta med??

Jeg hadde uten tvil tatt med meg det beste kameraet. Vietnam er et fantastisk land, med så mange vakre motiver! God tur!

  Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 19:26   #5
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Haster. Hvilket kamera burde jeg ta med??

Har du ikke reiseforsikring i tillegg til studentforsikring?

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 19:48   #6
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Haster. Hvilket kamera burde jeg ta med??

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

Har du ikke reiseforsikring i tillegg til studentforsikring?

Studentforsikringen er reiseforsikringen. Reisestudentforsikring.

Eos400d ble kjøpt på impuls, skal reise i natt og får ikke forsikret det mer før jeg drar.

Er ikke en dreven fotograf ( første speilr.). Tror jeg starter med stefar sitt. Muligheten for å bli frastjålet kamera på 10 uker i Vietnam er jo absolutt tilstede.. men på den andre siden er det jo helt utrolig hva jeg kan få fotografere der nede. Vanskelig dette her.

Flybussen går 02:35..*fortsatt tid til å bestemme seg på..

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 19:52   #7
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.434
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Haster. Hvilket kamera burde jeg ta med?

Det er kjempelett aa ta bilder med det kameraet. Ta det med. Saaklart. Hvorfor i all verden skulle det bli stjaalet.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 20:08   #8
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Haster. Hvilket kamera burde jeg ta med?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Det er kjempelett aa ta bilder med det kameraet. Ta det med. Saaklart. Hvorfor i all verden skulle det bli stjaalet.

Det kameraet = eos 400d?


*100%stressa*

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 20:31   #9
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Haster. Hvilket kamera burde jeg ta med?

Jeg ville tatt med det beste kameraet.

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 09:16   #10
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.434
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Haster. Hvilket kamera burde jeg ta med?

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Det kameraet = eos 400d?


*100%stressa*

Ja. Eos-kameraet. Men det er jo for sent naa, da. God tur, uansett hvilket kamera du tok med til slutt.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no