Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Latterlig krangel (tett do)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-08, 23:47   #1
parvatil
Nybegynner
 
parvatil sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 29
parvatil har et hav av muligheter foran seg
Standard

Latterlig krangel (tett do)

Nå dro typen i sinne etter å ha vært her i ca.15 min..

Fordi jeg spurte om han ikke kunne la være å kaste gummistrikk i do..
Har problemer med avløpene her for tiden, og i forrige uke så skjedde det flere ganger at doskåla ble full med vann når jeg trakk i, og at det sto slik en stund før det bloppetibloppeti forsvant.. I morges tok det sikkert 30min å få tømt badekaret (har kjøpt plumbo).

Han ble helt vill, og sa at det var helt utenkelig at et do kan gå tett i et hus som bare er 13 år gammelt.. Når jeg forteller at det har vært litt problemer med avløpet i det siste, så tror han meg ikke(?) og løper inn på badet for å trekke i do for å vise meg at det ikke er tett..

Fordi jeg må jo forstå at et gummistrikk ikke kan tette et rør som er sååå stort (viser med hendene)..
Nei, jeg kommer nok til å dø alene hvis jeg skal holde på å belære andre hva som ikke kan kastes i do!! Så samler han tingene sine og går..

Er'e mulig?

Enn om han bare kunne ha sagt "ok"? Eller skulle jeg aldri ha spurt om han kunne la være å kaste gummistrikk i do?

ÅÅÅÅÅÅ!!!

parvatil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 23:49   #2
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

__________________
Storebror 2000 Lillebror 2003


Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 23:50   #3
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Oi, han høres jo voksen ut.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 23:50   #4
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Man kaster da ikke gummistrikk i do. Det er da noe alle vet.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 23:52   #5
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Good riddens. Lås døra.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 23:54   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Tuller du? Er han 12 år? En slik fyr hadde jeg ikke vært sammen med i mer enn femten minutter uansett.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 23:55   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.823
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Han høres ut som en dust som klarer å hisse seg opp over slikt noe, da.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 23:57   #8
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Tuller du? Er han 12 år? En slik fyr hadde jeg ikke vært sammen med i mer enn femten minutter uansett.




Var litt av en reaksjon, ja.

  Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:00   #9
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Litt av en type.
Jeg trodde alle visste at man ikke hiver annet enn sitt fornødne og dopapir i do, uansett om det kan tette rørene eller ikke.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:02   #10
parvatil
Nybegynner
 
parvatil sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 29
parvatil har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Tuller du? Er han 12 år? En slik fyr hadde jeg ikke vært sammen med i mer enn femten minutter uansett.

Faktisk hele 34..
Men så er jeg så innmari teit at jeg har lyst til å ringe ham og be ham komme tilbake. Hadde gleda meg til han skulle komme ikveld, selv om han som oftest er temmelig barnslig og i tillegg har til vane å rakke ned på det meste jeg gjør..

parvatil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:03   #11
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Ikke gidd å ring ham, da. Sånt har du ikke bruk for, vettu!

  Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:03   #12
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Haha, for en tosk!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:04   #13
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Opprinnelig lagt inn av parvatil, her.

Faktisk hele 34..
Men så er jeg så innmari teit at jeg har lyst til å ringe ham og be ham komme tilbake. Hadde gleda meg til han skulle komme ikveld, selv om han som oftest er temmelig barnslig og i tillegg har til vane å rakke ned på det meste jeg gjør..

Jeg sier det bare en gang. Du har overhodet ikke bruk for en type slik som han.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:04   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.556
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Opprinnelig lagt inn av parvatil, her.

Faktisk hele 34..
Hadde gleda meg til han skulle komme ikveld, selv om han som oftest er temmelig barnslig og i tillegg har til vane å rakke ned på det meste jeg gjør..

Høres ut som et kjempefint forhold.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:06   #15
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Det er tre ting som skal i do... Tiss, bæsj og dopapir. Alt annet hører hjemme i søppla.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:08   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Opprinnelig lagt inn av parvatil, her.

Faktisk hele 34..
Men så er jeg så innmari teit at jeg har lyst til å ringe ham og be ham komme tilbake. Hadde gleda meg til han skulle komme ikveld, selv om han som oftest er temmelig barnslig og i tillegg har til vane å rakke ned på det meste jeg gjør..

Jeg er sikkert "naiv" men jeg skjønner ikke hvorfor noen kvinner velger å la seg behandle på den måten av mannfolk? Orker du et slikt liv?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:08   #17
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.230
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Det er tre ting som skal i do... Tiss, bæsj og dopapir. Alt annet hører hjemme i søppla.

Spy er også greit. Og rester av tomatsuppe.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:10   #18
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Når vi først er inne på det så kan jeg ikke tenke meg noe bedre sted å tømme gulvvaskevann.

  Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:10   #19
parvatil
Nybegynner
 
parvatil sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 29
parvatil har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Høres ut som et kjempefint forhold.

Innmari romantisk..
Men hva skal jeg finne på nå da? Det er barnefrihelga mi, og enten jobber folk eller er opptatt.. Og jeg er blakk.. Dustekveld! Dustefyr! Dustedo!


Sist redigert av parvatil : 10-02-08 kl 04:51.
parvatil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:11   #20
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Opprinnelig lagt inn av parvatil, her.

Han hadde ikke hatt dame før han traff meg i en alder av 32..

Men hva skal jeg finne på nå da? Det er barnefrihelga mi, og enten jobber folk eller er opptatt.. Og jeg er blakk.. Dustekveld! Dustefyr! Dustedo!

Gå å sove.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no