Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Erfaring med OpenOffice?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-08, 08:38   #1
Left
Passiv

Standard

Erfaring med OpenOffice?

Overskriften sier vel det meste.

Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 08:53   #2
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaring med OpenOffice?

Erfaring og erfaring, jeg bruker det hvertfall og er godt fornøyd. Men jeg har ikke hatt det så lenge, og har foreløpig bare brukt skriveprogrammet, det er brukervennlig og funker fint.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 08:54   #3
Left
Passiv

Standard

Supert. Har lastet ned og skal teste.

Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 08:57   #4
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bruker det også, og er fornøyd. Er bare å huske å lagre dokument som doc format sånn at alle kan lese det.

Gammel 10-02-08, 23:04   #5
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

Jeg bruker det også, og er fornøyd. Er bare å huske å lagre dokument som doc format sånn at alle kan lese det.

Signerer!

Gammel 10-02-08, 23:07   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er fornøyd og har det innstallert på maskinen min.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 23:13   #7
Left
Passiv

Standard

Skriveprogrammet var suverent, og jeg må si jeg likte det bedre enn Word 2007. Nå må jeg gå inn og lagre dokumentene jeg har skrevet i dag til .doc format.

Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 12:44   #8
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Jeg er også kjempefornøyd med selve programmet; har ikke savnet noen funksjoner.
Eneste problem har vært å åpne dokumenter på andre maskiner med Word, men nå har jeg jo sjønt hvordan man løser det!

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 13:32   #9
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har brukt OpenOffice i årevis, fungerer som bare det!
Det eneste som trøbler er noen presentasjoner jeg bruker på jobb, pga av malene som blir brukt.

Gammel 11-02-08, 13:41   #10
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Denne tråden fikk meg til å prøve programmet, som jeg har hatt liggende en stund. Så får vi se hva jeg synes.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 15:13   #11
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg hatar OpenOffice. I allefall Mac-versjonen.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:54.