Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hva er viktigst når du skal kjøpe mobiltelefon?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-08, 16:50   #1
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Hva er viktigst når du skal kjøpe mobiltelefon?

Jeg er uhelbredelig dingsoman, og kan godt finne på å kjøpe meg ny mobiltelefon selv om den gamle virker helt fint, bare fordi jeg ser en med kul farge eller en "kjekt å ha"-finesse jeg ikke egentlig har bruk for. Siden jeg har telefonskrekk, trenger den ikke å være god å ringe med en gang.
(Til unnskyldning har jeg en mann som drasser med seg sin overalt når han jobber ute, så han er alltid glad for å overta mine gamle så han slipper å kjøpe selv.)

Hva ser du etter i en ny mobil? Kamera? Ringetoner? Musikkspiller? Gode taster? Andre fiksfakserier?



Gjerne kom med skryt eller klag over noen merker også, så jeg rekker å lure på om jeg har gjort noe dumt før min nye kommer i posten.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 16:58   #2
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.744
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er viktigst når du skal kjøpe mobiltelefon?

Kamera og design.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 17:02   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er viktigst når du skal kjøpe mobiltelefon?

Det jeg ser etter er batterikapasitet og enkel meny. Jeg er ikke opptatt av andre ting ved mobilen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 18:10   #4
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er viktigst når du skal kjøpe mobiltelefon?

:abonnere:

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 18:28   #5
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er viktigst når du skal kjøpe mobiltelefon?

Ringe, sende SMS,ta bilder/videosnutter. Punktum.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 18:31   #6
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er viktigst når du skal kjøpe mobiltelefon?

Utseende.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 19:27   #7
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.607
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er viktigst når du skal kjøpe mobiltelefon?

Pris, bør ikke være for dyr.
Holdbarhet, den bør trenge å bli mistet i gulvet et antall ganger.
Kamera, tar mesteparten av bildene med mobilen.

__________________
Propella
Propella er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 20:26   #8
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er viktigst når du skal kjøpe mobiltelefon?

Design og lav pris. Eg brukar ikkje telefonen til anna enn å ringe og sende meldingar, så dippedings-ting er ikkje viktig for meg.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 20:46   #9
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er viktigst når du skal kjøpe mobiltelefon?

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Jeg er uhelbredelig dingsoman, og kan godt finne på å kjøpe meg ny mobiltelefon selv om den gamle virker helt fint, bare fordi jeg ser en med kul farge eller en "kjekt å ha"-finesse jeg ikke egentlig har bruk for. Siden jeg har telefonskrekk, trenger den ikke å være god å ringe med en gang.
(Til unnskyldning har jeg en mann som drasser med seg sin overalt når han jobber ute, så han er alltid glad for å overta mine gamle så han slipper å kjøpe selv.)

Hva ser du etter i en ny mobil? Kamera? Ringetoner? Musikkspiller? Gode taster? Andre fiksfakserier?



Gjerne kom med skryt eller klag over noen merker også, så jeg rekker å lure på om jeg har gjort noe dumt før min nye kommer i posten.

Du høres akkurat ut som meg. Duppedittdilla.
Tja, design, bluetooth, bra kamera og den må være god å skrive sms med.
Akkurat nå har jeg SE W910i, rett og slett fordi den er liten, tynn og RØD.

  Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 21:21   #10
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er viktigst når du skal kjøpe mobiltelefon?

Batterilevetid, store og gode taster, god lyd og at den tåler å gå i gulvet noen ganger.

Jeg savner min gamle Nokia 6310.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 21:26   #11
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.789
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er viktigst når du skal kjøpe mobiltelefon?

Jeg bryr meg egentlig ikke, men det må være lett å sende sms med den og det gjør ikke noe om den tåler å bli spist og plukka på av Junior heller.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 21:27   #12
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er viktigst når du skal kjøpe mobiltelefon?

1) Batterikapasitet
2) Batterikapasitet
3) Batterikapasitet
4) Kamera

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 21:27   #13
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Hva er viktigst når du skal kjøpe mobiltelefon?

Kamera og bluetooth.

Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 22:06   #14
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.627
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er viktigst når du skal kjøpe mobiltelefon?

Design, bluetooth, design, kamera, design, brukergrensesnitt, design.

Og MMS. Kan ikke begripe hvorfor det skulle være så vanskelig for Apple å legge det inn på iPhone...

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 18:13   #15
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er viktigst når du skal kjøpe mobiltelefon?

Det sier vel sitt.. Jeg er rosafrik.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 18:29   #16
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.475
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er viktigst når du skal kjøpe mobiltelefon?

Må ha symbian OS. Kamera gir jeg beng i, med den type bilder jeg tar (så og si alltid inne) blir det for dårlig lys uansett.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 13:18   #17
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er viktigst når du skal kjøpe mobiltelefon?

For å dra frem en gammel tråd, som kanskje fortsatt er aktuell for noen:

Jeg har i løpet av siste uke konkludert med at hvis jeg skal kjøpe mobiltelefon gjelder kun følgende (i prioritert rekkefølge):

  1. Det må være en iPhone.
Ben "Hey, the reality around me is all distorted" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 13:25   #18
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er viktigst når du skal kjøpe mobiltelefon?

Kabal?

Mannen har det på sin, og jeg er litt misunnelig på han! Og så har han bedre kamera å.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 13:37   #19
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er viktigst når du skal kjøpe mobiltelefon?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

For å dra frem en gammel tråd, som kanskje fortsatt er aktuell for noen:

Jeg har i løpet av siste uke konkludert med at hvis jeg skal kjøpe mobiltelefon gjelder kun følgende (i prioritert rekkefølge):

  1. Det må være en iPhone.
Ben "Hey, the reality around me is all distorted" Murphy

Nå var du direkte forutsigbar.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 14:06   #20
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er viktigst når du skal kjøpe mobiltelefon?

Jeg ser på batterikapasitet og brukervennlighet. Er den attpåtil snerten, er det et klart pluss

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no