Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

H** unger

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-08, 18:14   #1
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Ulykkelig

H** unger

Vi har i lang tid vært plaget av snøballkasting på vinduene. Men spiker eller steiner i snøballene. Jeg har også funnet en utbrent mobiltelefon som har vært skyts. Nå er jeg luta lei.
Vi tok nabogutten på fersken en dag og mannen ekspoderte for en gang skyld, og truet med å sende ut hundene.( Han bruker ellers å si at vi skal overse det)
Nå sitter jeg her med hjertet i halsen og pulsen i 150. To unggutter løp leende avgårde da jeg slo av lyset her jeg sitter. Men jeg hadde observert de en god stund fra et annet vindu.
Hundene ligger nede i gangen, ganske så vettskremte. De skjønner ikke hva som skjer.
Å jeg er så lei. Å overse det hjelper jo ikke i det hele tatt.

Gammel 11-02-08, 18:17   #2
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: H** unger

Vet du hvem disse guttene er? Se om du klarer å spore foreldrene opp. Noe må dere gjøre. Hvis ikke så kommer dem til å forsete videre.

Gammel 11-02-08, 18:18   #3
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis du vet hvem disse barna er tror jeg at det er på tide med en liten prat med deres foreldre.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 18:19   #4
scilla

scilla sin avatar

scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, der kom Azi meg i forkjøpet. Men vi var jo rørende enige, da.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
Gammel 11-02-08, 18:21   #5
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg har bare mistanke. Det er jo bekmørkt ute. Det er jo det som er problemet.

Gammel 11-02-08, 18:24   #6
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Noe så irriterendes. Skjønner deg veldig godt.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 18:25   #7
Frantzen
Passiv

Standard

SÅnne får jeg lyst til å kalle drittunger! Virkelig dumt at du ikke vet hvem det er...det er ingen andre barn du kan snakke med som kanskje vet hvem det er da?

Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 18:25   #8
scilla

scilla sin avatar

Standard

Jeg synes du skal kle deg ut i Frankenstein-kostyme, ligge på lur til de kommer, hoppe frem og skremme livskiten av dem.

Gammel 11-02-08, 18:28   #9
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Jeg synes du skal kle deg ut i Frankenstein-kostyme, ligge på lur til de kommer, hoppe frem og skremme livskiten av dem.

Det har jeg ikke helse til. Jeg har vært hos manuellterapeauten i dag og "reparert" hele ryggen. Jeg tør ikke. Men jeg så dem, så jeg har jo et signalement.

Gammel 11-02-08, 18:28   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Amen!

Og etter det skal du sørge for å få navn og adresse på hver av skitungene og ta en alvorsprat med foreldrene.

Gammel 11-02-08, 18:28   #11
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Innviter er hærskare av store ungdommer. Sitt å vent et lurt sted og sendt ungdommene etter dem. Skrem dem så dem driter i buksa!

Gammel 11-02-08, 18:31   #12
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjenner at jeg hadde blitt mektig provosert om det hadde vært meg.

Har dere enebolig? Monter et kraftig utelys med bevegelsessensor. Det skulle vel få slutt på dette eller avsløre hvem de er.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 18:34   #13
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Jeg vurderte kameraovervåking med sensor i vinter. Men det koster 7.000 for et skikkelig kamera.
Hadde jeg vært snartenkt nok, hadde jeg tatt frem fotoapparatet.

De blir ikke skremt, det er de for "tøffe" til.

Å ringe politiet hjelper lite, vi bor for langt unna byen.

Gammel 11-02-08, 18:35   #14
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Slikt lys med sensor er ikke veldig dyrt. Etter du har montert et slikt, så ha kameraet veldig klart. Sitt litt parat og vent, ta så bilder. Kanskje du finner ut hvem det er da.

Gammel 11-02-08, 18:36   #15
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Det var en ide. Jeg skal jamen undersøke hva slike koster.

Gammel 11-02-08, 18:40   #16
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

http://www.clasohlson.no/Product/Cat...aspx?id=251508

Her er det noen.

Gammel 11-02-08, 18:42   #17
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Takk for link. Men det er en del trafikk her, så det vil bli mye lys.

Gammel 11-02-08, 19:09   #18
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Du får sparepærer med bevegelsessensor til 60kr og. Vert å prøve ut.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 19:13   #19
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Signerer Isolde, få opp noen med sensor, da blir det lett å evt få signalement.
Jeg hadde uansett anmeldt dette til politiet. Det er jo mulig at andre har tatt dem før?

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 19:18   #20
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Politiet gjør ingen ting uten anmeldelse, og de bør ta dem på fersk gjerning skal det kunne gjøres noe. Men jeg kan jo ikke anmelde før det er skjedd en skade.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:31.