|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tekst på kondolansekort (I need help!)To av mine beste veninner mistet moren sin i natt
![]() |
#3 |
Viking F.K !!
![]() Sv: Tekst på kondolansekort.(i need help!)Ja, det har jeg begynt med på det ene kortet... men så stagnerer det helt..
![]() |
#4 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tekst på kondolansekort(I need help!)Kjære ***** og *****.
![]() |
#5 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tekst på kondolansekort(I need help!)Dere er i mine tanker
![]() |
#6 |
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tekst på kondolansekort(I need help!)Den dypeste medfølelse i sorgen?
![]() |
#7 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Tekst på kondolansekort(I need help!)For å unngå å bli veldig formell (sidan dei trass alt er nære vennar) så trur eg faktisk at eg hadde skrive noko slikt som: eg har ikkje ord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Tekst på kondolansekort(I need help!)Jeg synnes kondolerer er et teit ord.
![]() |
#9 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Tekst på kondolansekort(I need help!)Siden det er nære venninner ville jeg tillatt meg å være litt personlig, og droppet formelle fraser. Jeg satte iallefall stor pris på en personlig hilsen fra min beste venninne da pappa døde. Noe sånt kanskje? "Kjære XXX. Jeg er så utrolig lei meg fordi moren din er død. Tenker på deg, og håper du vil si i fra hvis det er noe jeg kan gjøre for deg. Klem fra XXX."
![]() |
#10 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tekst på kondolansekort(I need help!)Faren min døde for 1 mnd siden. Av vennindene mine fikk jeg blomst samt en bok "ord til trøst". Inni hadde de skrevet noe sånt som "vi er utrolig glad i deg. Bruk oss hvis vi kan hjelpe med noe. Stor klem...". Det føltes veldig godt, og skilte seg ut fra de vanlige kondolansekortene
![]() |
#11 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Tekst på kondolansekort(I need help!)
Eg har brukt dei med stort hell tidlegare, og synest det var ein veldig god idé i dette tilfellet også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Viking F.K !!
![]() Sv: Tekst på kondolansekort (I need help!)Endte opp med å skrive noe personlig innfiltret i tenker på dere og ord blir fattige..
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln" Sist redigert av syllan : 14-02-08 kl 20:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Tekst på kondolansekort (I need help!)
Litt sent, synes du ikke? Sist redigert av Skilpadda : 06-05-14 kl 22:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Tekst på kondolansekort (I need help!)Faren mi døde i forrige uke og på kort jeg har fått har det f.eks stått "Vi tenker på deg i sorgen og er der for deg uansett hva" og "Kjære vennen min. Gode tanker til deg og dine, dette var vondt å høre. Ta vare på hverandre og vit at jeg er her for deg, alltid!" og "Tenker masse på deg - si ifra hvis det er noe jeg kan hjelpe med eller du vil.snakke - er her for deg" osv.
![]() |
#17 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Tekst på kondolansekort (I need help!)Oi da, gammel tråd gitt...
![]() |
|
|