|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Noen som har denne vognposen?Selges hos lilleprinsen til 1500,- |
|
|
|
#2 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Noen som har denne vognposen?Den så fin ut, ja. Men har du sett ajungilaks barnevogn-sovepose? Den skal visst passe fint i fjellpulken også, den er lengre enn en vanlig voksipose, og prisen mye finere= 599,-
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Sv: Noen som har denne vognposen?
Er det Ajungilak Knøtt du tenker på? Vi har den, og jeg vil ikke anbefale den til en baby. Den er veldig stor, og passer derfor bedre til et større barn. Dessuten er den absolutt ikke varm nok til å holde en baby komfortabelt varm på skikkelig kalde dager. (Det siste er jo bare et problem hvis man bor et sted der det av og til er skikkelig vinter.) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Stabilt ustabil...
|
*usikker* Har ikke prøvd den ajungilaken selv, bare sett på den. Ettersom vi ikke har fjellpulken, men nordiccabpulk, droppa vi det.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Vi har en sånn som ligger i barnehagen |
|
|
|
#7 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har denne vognposen?sjuggerpløm, jeg så den på BabyShop, men har dessverre ingen erfaring med den. Jeg tror den er ny på markedet. Er spent på hvordan den er for jeg trenger nok en lengre pose til OTh'en etterhvert. Den virker i alle fall fin med det at en kan forlenge posen med et ekstra stykke og dermed ikke ha lang pose hele tiden. |
|
|
|
![]() |
|
|