|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
superbruker
|
![]() DrømmerDrømmer du noen gang? Husker du drømmen?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DrømmerJeg drømmer mye, og husker som regel drømmene også. Da jeg var gravid kunne jeg drømme de mest utrolige ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tåler regn
|
![]() Sv: DrømmerHusker ofte drømmen, men glemmer innen 2 minutter etter jeg har våknet. Hvis den ikke har vært helt spesiell. Vel, det skal vel mye til for at du er gravid hvis du akkurat har hatt mensen. Men jeg har faktisk drømt ting som skal skje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DrømmerDet er litt varierende, noen drømmer husker jeg godt, mens andre forsvinner fort ut av hodet.
![]() |
#5 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: DrømmerJeg har hatt et par drømmer den siste tiden som har festet seg. En del mareritt-drømmer om å miste lillebror og sånt. En liten uke eller noe før jeg ble innlagt drømte jeg at jeg var innlagt på sykehus, men i drømmen visste jeg ikke hvorfor jeg var innlagt, lå bare og ventet på svar. Det var litt guffent når jeg kom på den da jeg lå på sykehuset.
![]() |
#6 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Drømmerjeg drømmer så intenst og virkelig at jeg i perioder nesten syns det er slitsomt å sove... Greit nok med hyggelige drømmer, kjipere med mareritt eller helt absurde og slitsomme drømmer.. Har dratt med meg flere drømmer over flere dager, noe jeg ikke er særlig begeistret for! Dog har jeg en venninne som til stadighet får kose seg med mine søvnige krumspring, og det letter jo litt når andre kan le sammen med meg..
![]() |
#7 |
tankefull
|
![]() Sv: DrømmerJeg drømmer ofte, og husker som regel drømmene. Noen sitter bedre i enn andre. Husker en gang jeg drømte at mannen var utro, og jeg kjente at jeg var lei meg, og sinna hele den dagen, selv om jeg visste at det bare var en drøm. Måtte ringe han på jobb også, bare for å skjenne litt på han |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: DrømmerJeg drømmer ofte, men klarer ikke lenger å huske hva jeg drømte. Det er så irriterende å våkne og vite at jeg har hatt en spennende/morsom/rar/deilig drøm og så ikke klare å skrive den fantastiske bestselgende novellen det kunne ha blitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DrømmerJeg husker som regel drømmer. Noen ganger kan jeg bare få opp små bilder i hodet i løpet av dagen, og kan komme på at jeg drømte om en person når jeg ser vedkommende, men ikke huske hva jeg drømte.
![]() |
#10 |
By the Sea
|
![]() Sv: DrømmerJeg drømmer masse - husker som regel en av drømmene når jeg våkner, men den forsvinner fort.
![]() |
#11 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: DrømmerJeg drømmer mye, men glemmer drømmene fort.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: DrømmerInnimellom husker jeg drømmene mine veldig godt.
![]() |
#13 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: DrømmerI den siste drømmen jeg husker, var mannen og minstegutten på vei i en kabelvogn/gondol over Oslofjorden i retning Vestfold. Og vognen hadde ikke sikkerhetsbelte en gang, og ikke dør! Grøss.
![]() |
#14 |
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DrømmerJeg husker ganske ofte drømmer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: DrømmerJeg drømmer mye og ofte, og underholder mine nærmeste med dem etterpå.
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drømmer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
superbruker
|
![]() Sv: Drømmer
Hjelpes, jeg håper ikke det!
![]() |
#19 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: DrømmerJeg drømmer ofte, veldig virkelig, og husker dem som regel etterpå. Som oftes blir det et salig sammensurium av alt som foregår i livet mitt for tiden, eller ting jeg har tenkt mye på i det siste, som blandes sammen til den mest absurde historien ever. Mannen har fått seg mangt et latterkick om morgenene, når jeg våkner og er superforvirra.
![]() |
#20 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DrømmerJeg drømmer sikkert, men jeg husker ikke så veldig mye av de når jeg våkner.
![]() |
|
|