|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
godt brukt
|
Gode tynne sparkebukserNoen som vet hvor de selger tynne myke bomull-sparkebukser , a la typen som vi hadde da vi var små? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode tynne sparkebukserJeg liker disse fra Jutta: http://lykkebarn.no/shopexd.asp?id=165 Men hos lykkebarn finnes de bare i mini-størrelser, dessverre. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode tynne sparkebukserCubus har endel sparkebukser som ikke er altfor tykke. I tillegg har de flere merker hos bl.a Babyshop og Fru Lyng som har slike. Pippi, som de bl.a har på Bogerud, og Barnas Hus, har også litt forskjellig, men der har jeg ofte sett at det ikke er knepping i skrittet, det er litt upraktisk.
|
|
|
#5 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Gode tynne sparkebukserJeg synes ofte sparkebuksene jeg ser er så innmari VIDE. Babyen sparker jo føttene ut av beina. Jeg liker godt disse heldressene fra IdaT, etc. Synes de sitter veldig godt på. Men de har jo ikke fot da.
|
|
|
#6 |
|
godt brukt
|
Sv: Gode tynne sparkebukser
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode tynne sparkebukserMin mor er heldigvis uten kaste-genet, så jeg har funnet flere fra min egen barndom denne gangen. Ellers så er jo heldresser et godt alternativ med tanke på passformen. |
|
|
|
![]() |
|
|