Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har hatt vannlekkasje ... Forslag til nytt gulv?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-08, 23:36   #1
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Spørsmål

Har hatt vannlekkasje ... Forslag til nytt gulv?

Vi har hatt en større vannlekkasje på kjøkkenet og må derfor legge nytt gulv Noen forslag til hvilket gulv vi skal legge? Vi vil ha et praktisk gulv med tanke på rengjøring etc men også et pent gulv. Forslag mottas med takk

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 23:40   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har hatt vannlekkasje..Forslag til nytt gulv?

Dersom du kan ha et helt annet gulv enn stua,- at disse ikke henger sammen, så tror jeg faktisk jeg ville gått for et belegg av et eller annet slag. :veldig hjelpsom:

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 23:55   #3
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har hatt vannlekkasje..Forslag til nytt gulv?

Vinyl eller gummigulv! Masse stilig der..

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 23:58   #4
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har hatt vannlekkasje..Forslag til nytt gulv?

Nå er det jo blitt et hav å velge i av gulv. Selv liker jeg fliser, men det er hardt å gå på, mister du et glass oppå det, så går de i tusen knas! Man må også ha varmekabler, eller vannbåren varme skal man ha fliser.

Vi har belegg som ser ut som stein. Det er fint og mange skryter av det.

__________________

Sist redigert av Misteri : 19-02-08 kl 00:17.
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 00:02   #5
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har hatt vannlekkasje..Forslag til nytt gulv?

Jeg digger dette vinylgulvet fra Polyflor. Likner på drivved:

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 00:10   #6
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Har hatt vannlekkasje..Forslag til nytt gulv?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jeg digger dette vinylgulvet fra Polyflor. Likner på drivved:

Det så jo lekkert ut da!Vi må nok ha belegg ja. Er laminat som ligger der nå. Fra 1972! Så jeg er ikke direkte lei meg for at vi må legge nytt for å si det sånn! Men mye pes med opptørking og div som jeg helst ville vært foruten. Heldigvis er det ikke vi som eier huset så utgiftene slipper vi,vi skal bare si hva vi vil ha viJeg synes forøvrig at fliser er dritlekkert,men med en liten aktiv guttepjokk og meg selv som selvtitulert kloms så er nok ikke det så lurt

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 00:13   #7
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har hatt vannlekkasje..Forslag til nytt gulv?

Jeg ville lagt fliser med varmekabler under. Har det selv på kjøkkenet, og er veldig fornøyd.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 00:19   #8
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har hatt vannlekkasje..Forslag til nytt gulv?

Hvis du liker fliser kan du jo legge "jukse-fliser". Dette er et vinylgulv fra Tarkett:

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 00:22   #9
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har hatt vannlekkasje..Forslag til nytt gulv?

Laminat, også fra Tarkett:

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 00:24   #10
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Har hatt vannlekkasje..Forslag til nytt gulv?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Hvis du liker fliser kan du jo legge "jukse-fliser". Dette er et vinylgulv fra Tarkett:

Hmm..mye lekkert å velge i skjønner jeg Kjøkkenet er i 2 forskjellige beige farger, Ida og en annen jeg ikke husker navnet på. Ellers er det svarte knotter/dørhåndtak og en del svart interiør.Blir det for mørkt med mørke juksefliser da? Evt svarte..

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 00:26   #11
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har hatt vannlekkasje..Forslag til nytt gulv?

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

Hmm..mye lekkert å velge i skjønner jeg Kjøkkenet er i 2 forskjellige beige farger, Ida og en annen jeg ikke husker navnet på. Ellers er det svarte knotter/dørhåndtak og en del svart interiør.Blir det for mørkt med mørke juksefliser da? Evt svarte..

Kommer litt ann på hvor stort kjøkkenet deres er. Selv syns jeg det er kjempestilig med sort gulv.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 00:33   #12
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har hatt vannlekkasje..Forslag til nytt gulv?

Det er stilig med mørkt gulv til, f eks mørk grått. Men som Misteri sier, det kommer an på hvor stort kjøkkenet er..? Er det separat rom, eller åpen løsning?

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 01:08   #13
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har hatt vannlekkasje..Forslag til nytt gulv?

Jeg kan i alle fall av-befale å legge parkett.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 09:04   #14
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har hatt vannlekkasje..Forslag til nytt gulv?

laminatgulv fra alloc? Da kan dere få med varme i. tror hjememsiden er alloc.no

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 09:13   #15
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har hatt vannlekkasje..Forslag til nytt gulv?

http://www.alloc.no/cgi-bin/alloc/imaker?id=1395

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 10:43   #16
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har hatt vannlekkasje ... Forslag til nytt gulv?

Skiferlaminat.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 11:13   #17
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har hatt vannlekkasje ... Forslag til nytt gulv?

Jeg har naturkork. Praktisk og behagelig, men ikke så veldig pent i fargen. For gyldent for meg.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 11:29   #18
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.853
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har hatt vannlekkasje ... Forslag til nytt gulv?

Vi er veldig fornøyde med skiferlamninatet fra Alloc.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 22:41   #19
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Har hatt vannlekkasje ... Forslag til nytt gulv?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Vi er veldig fornøyde med skiferlamninatet fra Alloc.

Lekkert

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 22:51   #20
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Har hatt vannlekkasje ... Forslag til nytt gulv?

Har hatt takstmann og forsikringsmann her idag. Det ser stygt ut gitt! Mye arbeid som må gjøres. Alt må rives opp og legges på nytt! Sannsynligvis har det pågått over lang tid
De har revet av gulvbelegget idag så nå er det opptørking og avgassing igang
Ser ut til at de sannsynligvis må bytte kjøkkeninnredningen også..de må ta bort hele kjøkkenet og de tviler på at de greier det uten å ødlegge noe av det! Og jeg som brukte en hel evighet på å få det kjøkkenet koselig og pent da vi flyttet inn
Er så happy for at vi ikke eier dette huset akkurat nå!!! Men nå får vi sannsynligvis et flunka nytt kjøkken

Vi får komme med forslag så bare kom med ideer! Men svart ville ikke eieren ha,synes det blir for mørkt Det er jeg ikke enig i for kjøkkenet er på ca. 20kvm og jeg tror det hadde blitt dritlekkert! Hmmm....

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no