|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
This is normal!
|
KattepineI hagen vår er det 3-4 katter som har mer eller mindre fast opphold. De er der stort sett hver dag (og sikkert om natten også), og gjør fra seg, graver og sloss litt innimellom. Favorittplass for å tisse er lufteventilene inn til underetasjen på huset vårt, og med noen mindre trivelige konsekvenser for innemiljøet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
This is normal!
|
Sv: KattepineDet meste av hagen vår er naturtomt (+ noe gress), og den sanden som er der (som er mulig å fjerne) er stort sett i en tildekket sandkasse. Den trenger vi noen år til... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KattepineJeg bruker pepper, har ikke store hagen så det er jo litt lettere. Ellers kaster jeg vann så fort jeg ser en katt her. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: KattepineJeg må si jeg er glad for at mannen din ikke har hagle, dersom han hadde brukt den for å avlive katter i tettbebygd strøk
|
|
|
#7 |
|
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: KattepineSalonggevær med lyddemper og subsonicammunisjon derimot, det tror jeg ville fungert i tettbebygd strøk
|
|
|
#8 |
|
Originala
|
Sv: KattepinePepper er nevnt. En skål med eddik skal også være effektivt, har jeg hørt. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KattepineSelvskudd?
|
|
|
#10 |
|
Prematurmamma
|
Sv: KattepineGet Off (my garden) selges også på Plantasjen. Koster ikke allverdens heller, egentlig. Har brukt den noen runder i mitt eget blomsterbed, og har aldri funnet så mye som en eneste kattebæsj der. Og jeg har to katter selv.
|
|
|
|
#11 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kattepine
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: KattepineGJERDELOVEN MM. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KattepineJeg antar at det å kaste bensin på kattene er en dårlig fleip grunnet irritasjonen over kattene. Jeg forstår faktisk at katter kan være til plage for andre, men jeg tror nok også at forhåpentligvis ville eierene til kattene satt pris på det om dere oppsøkte de og ga beskjed om ulempen de påfører dere. Jeg ville i allefall betalt for produkter som kunne bidratt til å holde de unna om det var mine katter, jeg ville også kommet å plukket opp kattebajs innimellom om det var et problem. Siden det er mange som bor der kan det muligens være litt av en jobb å finne eierene, men hva med å begynne å spørre litt rundt? Evnt henge opp plakater? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: KattepineDyreplaging er selvsagt ikke i orden. |
|
|
|
#16 |
|
This is normal!
|
Sv: KattepineTråden er to år gammel, og kattene i nabolaget er bensinfrie uten hagl i kroppen. Det som ser ut til å hjelpe ganske bra er "Luktstoff mot katter" som vi har kjøpt på Plantasjen, og konsekvent jage katter med vann, rop og kongler når vi ser dem. Å finne eierne er komplett umulig. Vi har forsøkt om vinteren å følge sporene, men å traske gjennom andres hager på jakt etter riktig hus, har vi gitt opp. Et par av kattene som lusker rundt her er dessuten villkatter.
|
|
|
|
#17 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KattepineSer jo nå at dette er en gammel tråd |
|
|