Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når er du forelsket?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-08, 22:11   #1
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Blunk

Når er du forelsket?

Jeg sitter her og humrer for meg selv og kjenner jeg er litt småforelsket når :

a: Mannen diskuterer seriøst og høylytt lenge med meg om sin favoritt hobby/syssel. Svarene han får fra meg er "hmm" og "emm jaa", og han legger ikke merke til at han egentlig diskuterer med seg selv.

b: Mannen må hjelpe meg med symaskinen, og egentlig rett og slett overtar oppgaven.

Når kjenner du at du er forelsket?
Ja utenom når han opplagt kurtiserer deg mener jeg.

Sist redigert av Mandarin : 21-02-08 kl 22:41.
Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 22:13   #2
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Jeg kjenner at jeg er forelsket når mannen helt overraskende har plukket opp ting innenfor mitt yrke som jeg ikke ante at han visste om en gang. Sikkert mange andre ting og, men det var det jeg kom på nå.

Gammel 21-02-08, 22:17   #3
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Salt: Enig!
Ellers: Når han virkelig engasjerer seg i det jeg snakker om, og ikke bare svarer hmm og ja og ha som Mandarin (og jeg selv) har en tendens til å gjøre av og til

Gammel 21-02-08, 22:18   #4
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja... kan ikke helt huske sist.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 22:23   #5
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Når han insisterer på å kjøre meg de 500 meterne til tbanen - og ber meg ringe når jeg vil hentes - for at jeg ikke skal få mer vondt i bekkenet.

Når jeg våkner 0800 lørdags morgen til lukten av nybakt brød.

Og en hel del andre ganger

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 22:25   #6
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hele tiden. *håpløs*

Men aller mest forelsket er jeg når han kryper inntil meg om natten og er kald.

Gammel 21-02-08, 22:26   #7
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når jeg får blikkontakt når jeg snakker med ham.
Når han erter meg for noe.
Når vi skal diskutere noe, og finner ut at vi har tenkt det samme.
Når jeg slipper å legge meg alene, og kan krype inntil en varm kropp når jeg legger meg.
Når jeg ser hvordan han rengjør / vasker(han går alltid så grundig til verks med alt han gjør, og jeg blir så varm i hjertet av å se det).
Når han overasker meg med å kjøpe noe han vet jeg ønsker meg, blomster, eller med å lage noe godt til mat som krever ekstra tid av ham.
Når han viser at han blir glad for å se meg når han skal hente meg, eller treffe meg et sted ute.
Når vi jobber godt sammen.
Når jeg endelig klarer å slippe ut sinne, og han responderer med å holde rundt meg istedet for å gå, eller smile til meg istedet for å bli sint selv.
Når vi legger planer sammen.
Når jeg ser ham leke med barna.

Ja, det er mange ting, og dette var det jeg kom på i farten.

Gammel 21-02-08, 22:26   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når øynene hans stråler for at han er så ivrig *mye nerdesnakk da*

Når han har slått på setevarmeren i bila før han henter meg så jeg får varmt sete.

Når han har laget en festlig vits - med meg som hovedelement i vitsen

Når han lager tullesanger til prinsen

Når han ler så godt av sin egen fortreffelighet at han knapt greier å snakke

Gammel 21-02-08, 22:28   #9
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Når øynene hans stråler for at han er så ivrig *mye nerdesnakk da*

Når han har slått på setevarmeren i bila før han henter meg så jeg får varmt sete.

Å ja! helt enig, på alle punkter. Og ikke minst når han ler og smiler.

Gammel 21-02-08, 22:28   #10
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Hey, Bauche, du la til flere ting i innlegget ditt.

Gammel 21-02-08, 22:31   #11
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

ååh.

Og når han ikke klarer å komme seg opp om morgenen, for han bare ligge i skje og holde rundt meg bare litt til!

Gammel 21-02-08, 22:34   #12
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Når han ler så godt av sin egen fortreffelighet at han knapt greier å snakke

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 22:36   #13
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Når han leker og tuller med barna
Når han har laget en aldeles kjedlig hverdagsmiddag, dekket bordet
og tent stearinlys!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 22:38   #14
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Når vi ler sammen, noe som skjer temmelig ofte.
Og når han og Malin sitter og diller med perler, fargeblyanter, glitter og limstift. Da kjenner jeg at jeg virkelig elsker den mannen jeg er gift og har barn med.
Når han girer seg veldig opp over noe han liker, og virkelig blir entusiastisk.
Når han kryper inntil meg om morgenen, og sovner med armen rundt livet mitt, med hånden på puppen.
Når han humrer gomodig av mine "Når lillebror kommer, så skal/må vi sånn og sånn...", og når smilet hans går fra øre til øre når han kjenner spark.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 22:47   #15
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ja... kan ikke helt huske sist.

Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 23:01   #16
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Når er du forelsket?

Jeg kan signere Desembermamma og Bauche i hvertfall.
Også når han fjaser og tuller rundt som bare han kan og hele han stråler

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 23:05   #17
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Når vi ler sammen!!

Gammel 21-02-08, 23:10   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har funnet ut at jeg ofte føler meg forelsket de dagene jeg er fornøyd med meg selv.
Og jeg møter ofte folk jeg føler meg forelsket i, selv om det ikke er en sånn "kjæresteforelskelse".

Gammel 22-02-08, 08:39   #19
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Æsj for en klissete tråd. :kvalm:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 09:10   #20
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er forelsket ca en uke pr måned (uka etter menstruasjon) når jeg ikke oser over av PMS-symptomer. Jeg synes han er skikkelig søt, pen, sexy og snill HELE uka.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
forelskelse

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.