Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Lassie Tec vinterdress

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-06, 14:25   #1
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Lassie Tec vinterdress

Noen som kjenner til Lassie Tec vinterdressene som Babyshop nå selger til kr. 499.-? Det er visstnok Reima som er produsenten. Dama jeg pratet med på Babyshop hadde ennå ikke fått noen tilbakemeldinger på dressene, men syntes selv de så bra ut (i allefall sett i forhold til prisen). Så forøvrig at Cubus også hadde en Lassie Tec dress, men det var en annen type

Jeg kjøpte dressen og satser på at den er god nok som en nr. 2 dress til poden.

Noen som har erfaringer?

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 20:38   #2
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lassie Tec vinterdress

Hm.. kunne vært meg*flire* har fått litt info om dressene nå. De er varme og har god bevegelighet , de er ikke like vanntette som troll og reima men bedre en reflex. De er altså vannavstøtende ikke vanntette.
De som har gitt tilbakemld er fornøyde, men nå har vi ikke hypa dem så folk har ikke hatt reima forventninger til dem heller. Tror de er et godt andre dress alternativ.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 20:48   #3
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lassie Tec vinterdress

står det lassie.fi inni dressen et sted?
Grunnen til at jeg spør er at vi kjøpte en vinterdress på MAgazinet i København. Den heter Bakito (men på vaskelappen ser jeg det står www.lassie.fi) Der sa de at den var like god som Reima (som de forøvrig også solgte der),- men bare billigere.

Jeg er så nyskjerrig på hvilken dress jeg har kjøpt og lurer på om det kan være en ligenende den du har kjøpt. Finner ikke noe på nettet ser du.
Har du bilde av den?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 20:49   #4
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lassie Tec vinterdress

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Hm.. kunne vært meg*flire* har fått litt info om dressene nå. De er varme og har god bevegelighet , de er ikke like vanntette som troll og reima men bedre en reflex. De er altså vannavstøtende ikke vanntette.
De som har gitt tilbakemld er fornøyde, men nå har vi ikke hypa dem så folk har ikke hatt reima forventninger til dem heller. Tror de er et godt andre dress alternativ.

Det var nok ikke deg jeg pratet med, nei. Dama skulle nemlig teste en dress på barnebarnet sitt .

Takk for svar. Ikke greit dette med ukjente merker. Jeg blir litt som han karen i Posten-reklamen: Mmmmmm.... skeptisk.....

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 20:53   #5
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lassie Tec vinterdress

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

står det lassie.fi inni dressen et sted?
Grunnen til at jeg spør er at vi kjøpte en vinterdress på MAgazinet i København. Den heter Bakito (men på vaskelappen ser jeg det står www.lassie.fi) Der sa de at den var like god som Reima (som de forøvrig også solgte der),- men bare billigere.

Jeg er så nyskjerrig på hvilken dress jeg har kjøpt og lurer på om det kan være en ligenende den du har kjøpt. Finner ikke noe på nettet ser du.
Har du bilde av den?

Jepp, det står www.lassie.fi inni. Du finner bilde av dressene her (antar du har en jenteversjon, mens jeg har gutteversjonen)

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no