Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hyyyl ... Hva har hendt med dataen min?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-08, 17:23   #1
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Hyyyl ... Hva har hendt med dataen min?

Plutselig ut av det blå kan jeg ikke scrolle. Eller, jeg kan skrolle, men den hopper opp til starten av siden igjen med en gang. Jeg har prøvd å restarte. Det hjalp ikke. Bruker Opera by the way, jeg har ikke sjekket om det er likt på resten av maskinen.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 17:27   #2
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyyyl.. Hva har hendt med dataen min?

Sliten "Home"-tast som har hengt seg opp?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 17:29   #3
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

windass

Gammel 22-02-08, 18:12   #4
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg opplevde det samme nylig. Det var musa mi som var streiket.
Jeg gav den et kakk og det hjalp.

Gammel 22-02-08, 18:14   #5
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

windass

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg opplevde det samme nylig. Det var musa mi som var streiket.
Jeg gav den et kakk og det hjalp.

Unnskyld, men dette ble ustyrtelig morsomt. :barnslig:

Gammel 25-02-08, 22:59   #6
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hyyyl ... Hva har hendt med dataen min?

Kremt. Det finnes visst en knapp som heter scroll på tastaturet. Den lyser til og med. Aldri sett før..

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 23:00   #7
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hyyyl ... Hva har hendt med dataen min?

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Kremt. Det finnes visst en knapp som heter scroll på tastaturet. Den lyser til og med. Aldri sett før..

Sorri men:

Bra du fant det ut da

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.