|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
A friend with benefits
|
![]() Spinoff fra blomster-trådenJeg har fått litt gaver i stedenfor blomster nå når jeg har vært innlagt, og det er jo helt supert!
![]() |
#3 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra blomster-trådenCDer og bøker var det første jeg tenkte på også. Men jeg synes også det går ann å kjøpe blomster til menn også
![]() |
#5 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Spinoff fra blomster-trådenDet var et viktig poeng du kommer med. Det har jeg faktisk ikke tenkt på de gangene gravide bekjente har ligget på sykehus pga komplikasjoner - at pappaen ofte fortjener gave også når mor får det. *noterer bak øret*
![]() |
![]() |
#6 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Spinoff fra blomster-tråden
Det er det jeg har tenkt mye på, at det er jo komplikasjoner for far også, helt egentlig, så da er det liksom ikke helt "rettferdig" at bare den gravide får gaver. Sambo har vært og er mye mer nervøs enn jeg er. Fyren fikk jo nesten hjerteinfarkt hver gang telefonen hans ringte og han ikke var på sykehuset. I enkelte tilfeller, som i vårt, tror jeg at komplikasjonene er mer belastende for far.
![]() |
|
|