|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Permakulturell
|
Vel tilbake fra FilippineneDa er vi tilbake igjen, etter tre herlige uker på Filippinene.
"Dersom du sliter med egen julestemning, så prøv å nyte synet av andres. Hvem vet, kanskje det hjelper på din også?" Live Nelvik Sist redigert av Eia : 23-02-08 kl 19:02. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Vel tilbake fra FilippineneHøres ut som en fantastisk tur. Heldige dere. Ser frem til bilder.
|
|
|
#3 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Vel tilbake fra FilippineneGratulerer så mye frue.
|
|
|
#4 |
|
Permakulturell
|
Sv: Vel tilbake fra FilippineneOj, det kunne selvsagt misforstås. Det er altså ikke jeg som har giftet meg, men et bryllup vi var invitert i, som gjorde at reisemålet ga seg selv. Selv feirer vi 10 års bryllupsdag om ikke altfor lenge. :åppklarer:
|
|
|
#5 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Vel tilbake fra Filippinene
Jeg var sikker på at dere hadde giftet der i ferien.
|
|
|
#6 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vel tilbake fra FilippineneDette hørtes herlig ut! Skulle gjerne besøkt landet selv. Vi har vår tredje au pair derfra nå. Hadde nok vært der i bryllup i april 2006 hadde det ikke vært for at jeg skulle føde 3 uker senere. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vel tilbake fra FilippineneÅ, som jeg lengter tilbake dit. Hørtes ut som dere hadde en vidunderlig tur!
|
![]() |
|
|