Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Røde streker med firefox

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-08, 21:39   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Røde streker med firefox

eg har nettopp begynt å bruke firefox fremfor explorer.
Når jeg skriver kommer det røde streker under ordene. Jeg antar det er fordi jeg skriver på norsk. Engelske ord tar den jo fint.

Kan jeg få dette over på norsk eller må jeg leve med de røde linjene?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 21:41   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde streker med firefox

Du kan fjerne de. Det er en tråd om det her, et eller annet sted.

Gammel 24-02-08, 21:41   #3
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du må vel laste ned en norsk en.

Om du går på Verktøy og utvidelser, så skal det gå an å finne der.

Gammel 24-02-08, 22:30   #4
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Hvis du går inn på menyen under Firefox og velger "Valg" og så "avansert" finner du "kontroller staving mens jeg skriver". Der kan du fjerne haken, så slipper du rødstrekene, men da kontrollerer den jo ikke på norsk heller, da.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 22:35   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sokk: Menyen under firefox?

Gammel 24-02-08, 22:39   #6
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Høres ut som om Sokk bruker mac.

Det er sikkert under Verktøy, eller noe liknende. En av rullegardinmenyene øverst i allefall, så finner du sikkert noe som heter "valg" eller "innstillinger" eller noe slikt.

Gammel 24-02-08, 22:41   #7
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Verktyø--avansert, på menylinjen.

Gammel 24-02-08, 22:46   #8
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Gå hit: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:3 Så finner du Norsk Bokmål og Nynorsk litt nede på siden.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 22:49   #9
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Verktyø--avansert, på menylinjen.

Takk, nå er de borte.
Tror ikke jeg gidder å laste ned en norsk versjon, så dere får heller leve med skrivefeilene mine.

Gammel 24-02-08, 23:43   #10
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Høres ut som om Sokk bruker mac.

Åh. Det falt meg ikke inn engang at det kunne være forskjellig fra Mac til PC. Fint at du fant ut av det likevel!

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 00:44   #11
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Åh. Det falt meg ikke inn engang at det kunne være forskjellig fra Mac til PC. Fint at du fant ut av det likevel!

Hehe, har mac selv, så jeg skjønte så godt hvordan du tenkte..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.