|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Dere som liker science fictionI lys av interessen her på forumet, tenkte jeg at jeg måtte gjøre dere oppmerksomme på at Oslo science fiction-festival arrangeres på Blindern i sommer, fra 31. juli til 3. august. Så hvorfor ikke legge turen innom hovedstaden for å oppleve kongress? For en gangs skyld er ikke vi bortreist, så jeg regner med å dra på kongressen. Kongressen har også gode æresgjester: Iain Banks og Torstein Bugge Høverstad. Banks har jeg vært borti før, og han pleier å være morsom å høre på. Og på en liten norskkongress, er det gode muligheter for å få tatt en skikkelig prat med ham. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som liker science fictionTakk for tips! Jeg vil gjerne høre både Banks og Høverstad, så jeg skal prøve å få tatt en tur også, iført Star Wars T-shirten jeg fikk av Esme i '93 regner jeg med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Dere som liker science fictionNæsj, jeg har ikke behov for forfatterene, bare bøkene.
![]() |
#6 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Dere som liker science fictionVi har ferie da, så kanskje en hovedstadstur kan la seg ordne.
![]() |
#7 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som liker science fictionTakk for tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|