Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Barnebursdag i påsken?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-08, 14:31   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Barnebursdag i påsken?

Sliter her nå, påsken kom som julekvelden på kjerringa rett og slett. Avkommet blit 8 år 17.mars. Jeg har hele tiden sett for meg at vi feirer han den ettermiddagen (mandag) det passer perfekt i forhold til jobb og treninger. Så er det jo påske
Hva gjør vi da ? Feire han i helgen hjelper vel ikke stort for alle skal på hytta osv. Søren også. Feire han på forskudd går heller ikke, programmet er stapp fullt og jeg jobber kveldstid.
Lurer på om jeg skal ta en mailrunde i klassen for å høre om noen skal være hjemme, blir det for dumt ?
Alternativet blir å feire han i april

Arrg, kjenner jeg er skikkelig sur på meg selv nå som ikke har kontroll på høytider og ferier

Gammel 28-02-08, 14:35   #2
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnebursdag i påsken ?

Jeg hadde nok heller valgt å holde barnebursdag enten før eller etter påskeferien.

Dattera mi har bursdag i sommerferien. Vi bruker da alltid å holde barneselskapet noen få dager før ferien starter. Har aldri vært noe problem med det.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 14:36   #3
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Jeg har jubilant dagen før, og lurer litt på det samme..
Jobber annenhver helg, så her må vi kanskje feire siste helga i mars, om jeg da ikke undersøker de andre barnehagebarnas påskeplaner først.... *tenke*

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 14:37   #4
Kneazle
Passiv

Standard

Familiebursdag i påsken, også kan han glede seg til barnebursdag i april.

Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 14:38   #5
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Her er det bursdag samme dag.

Vi kjører bursdag på dagen for venners barn som er i byen, har sjekket det med en del allerede, og så kjører vi barnehagen på bursdag etter påske.

Nå har besteforeldre osv blitt pensjonister her så de kommer til frokost på dagen.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 15:08   #6
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Hadde sjekka litt, kan jo vere mange som er heime. Men er vel stor fare for at mange er bortreist da. Hadde tatt familieselskap i påska og barnebursdag før eller etter.

Gammel 28-02-08, 15:14   #7
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hadde feiret det før eller etter.

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 15:49   #8
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

jeg har nesten bestandig bursdag i påsken,april.
Og brukte å feire den før,med venner.Med at vi bestandig før var i fikkmark påske,såfeiret jeg med familie der. Med at vi ikke har noe familie her.
Men om dere ikke kan det,såfeir den etter påske

Gammel 28-02-08, 18:36   #9
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes Emma hadde en lur idè.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 23:04   #10
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Familiebursdag i påsken, også kan han glede seg til barnebursdag i april.

Det var fornuftig !
Jeg har fri på selve dagen hans også og kan lage skikkelig familieselskap på ettermiddagen.
Så får det blir guttebursdag med klassen i april.

Gammel 28-02-08, 23:20   #11
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Det var fornuftig !
Jeg har fri på selve dagen hans også og kan lage skikkelig familieselskap på ettermiddagen.
Så får det blir guttebursdag med klassen i april.

Det hørtes ut som en veldig bra løsning!

Gammel 29-02-08, 00:44   #12
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Vi skal ha barnebursdag på fredagen.
Satser på at de som evt. skal på påskeferie ikke reiser før i helgen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 14:52   #13
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Vi skal ha barnebursdag på fredagen.
Satser på at de som evt. skal på påskeferie ikke reiser før i helgen.

Tenkte på deg jeg også, men regner med at de som skal på fjellet eller hytter andre steder reiser den dagen, så det droppa jeg. Jobber til 16 selv også og da blir det for mye mas med bursdag kl 17

Gammel 01-03-08, 12:40   #14
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Vi har en som fyller år den 18. Løsningen i år er at vi tar barnebursdag den 9, og familiebursdag den 29.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:06.