|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hordan kan man enkelt gjøre tre seksåringer om til Bukkene Bruse?Visuelt eller mentalt? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Hordan kan man enkelt gjøre tre seksåringer om til Bukkene Bruse?Grå kle, bukksekjegg og horn vil vel illustrere bukk ganske godt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Etylbarbital
Sv: Hordan kan man enkelt gjøre tre seksåringer om til Bukkene Bruse?Strømpebukse eller bukse i grått eller brunt. Genser i tilsvarende farge. Bukkeskjegg, ører og horn - kanskje festet på en tynn lue/hals. Hale festet på genser.
|
|
|
#8 |
|
Etylbarbital
Sv: Hordan kan man enkelt gjøre tre seksåringer om til Bukkene Bruse?Pffft, du klarer å lage noen horn av ståltråd og litt filt, evt. med litt skumgummi eller annen stuffing.
|
|
|
#10 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hordan kan man enkelt gjøre tre seksåringer om til Bukkene Bruse?Kan du sy? Om du kan det anbefaler jeg å lage fleeceluer av et fleeceteppe. Sy dem med hormfasong. Voila! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hordan kan man enkelt gjøre tre seksåringer om til Bukkene Bruse?Jeg eier ikke kreativ sans, og kan ikke på noen måte sy, dessverre. Forslagene deres er gode, men det spørs nok om jeg klarer å fikse horn. Jeg får se om jeg finner noen fingerferdige sjeler på min vei. Takk for hjelpen!
|
|
|
#13 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hordan kan man enkelt gjøre tre seksåringer om til Bukkene Bruse?
Den tanken har jeg faktisk vært inne på selv. Jeg har ett saueskinn, men da må de jo eventuelt bytte på å bruke det ...
|
|
|
#14 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lån 2 saueskinn. Har følelsen av at de fleste med små/halvstore barn har et saueskinn liggende
|
|
|
#15 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Hordan kan man enkelt gjøre tre seksåringer om til Bukkene Bruse?Du kan sikkert klare å lage horn av dorullkjerner og litt tape?
|
|
|
#16 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Det har du rett i.
Dorullkjerner høres lurt ut, men hva mener du at man skal feste dem på? (Kan jo ikke tape dem fast i håret ...)
|
|
|
#20 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Jeg har tro på at kombinasjonen hårbøyler og alluminiumsfolie er såpass samarbeidsvillige til at vi kan få til noe. Det er ikke så mange minuttene det skal holde.
|
![]() |
|
|