Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bikini

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-06, 15:21   #1
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Bikini



Jeg skal til syden om 3 uker, og trenger sårt noen nye bikiner. Har kikker på www.hm.no, www.sparkjøp.no og www.ellos.no men ingen har jo! Ikke har de noe i butikkene heller. Kanskje jeg må ned på den butikken som ligger på Steen & Strøm som bare har badetøy/undertøy men de er jo så svindyre.

Eller, noen som har tips?

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 15:24   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bikini

Jeg hadde problemer allerede i august. Kanskje de har på sportsbutikkene?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 20:10   #3
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bikini

Det undertøysbutikken på Steen og Strøm pleide å ha en egen butikk for badetøy. Jeg vet ikke om de har det enda, men du kan sjekke. Badetøyet var et annet sted på senteret enn undertøyet. Siden dette er/var en ren badetøy/bikiniforretning selger de det naturlig nok hele året.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 21:12   #4
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bikini

Sjekk utenlandske nett butikker. Har ingen gode linker å dele akkurat nå.

ebay har jo alltid mange bikinier. Der finner du sikkert noe fint.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 21:29   #5
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bikini

Hvor er det forresten du skal? Jeg var på Rhodos i begynnelsen av september, og jeg kjøpte meg 2 bikinier der.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 21:36   #6
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bikini

Søsteren min kjøpte seg bikini på Tenerife i sommer. Den holdt noen timer, så var det frem med nål og tråd. Elendige saker.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 21:48   #7
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bikini

De jeg kjøpte var skikkelige saker... men sånn er det når man må ha E-cup... da finnes det ikke billiger bikiner.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 09:11   #8
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Bikini

Jag skal til Lanzarote ( ). Det går jo an å kjøpe der nede, men jeg er litt sånn at jeg liker å ha alt i orden før vi drar, liker ikke å være avhengig av å måtte kjøpe noe dit vi kommer.

Skal sjekke litt andre nettbutikker jeg. Tips mottas med takk!

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 09:15   #9
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bikini

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Jag skal til Lanzarote ( ). Det går jo an å kjøpe der nede, men jeg er litt sånn at jeg liker å ha alt i orden før vi drar, liker ikke å være avhengig av å måtte kjøpe noe dit vi kommer.

Ja det skjønner jeg... sånn er jeg også... og sikkert de fleste. Men om du ikke finner noe, kan det jo hende at du finner noe på Lanzarote

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 09:21   #10
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikini

http://www.swimwearexpress.com/

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 09:25   #11
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Bikini

Jeg fant akkurat ut at jeg kan bestille bikini fra Star Tour slik at de ligger i flysetet mitt på vei nedover!

Skal sjekke ut den linken også, takk Nabojenta!

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 09:26   #12
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Bikini

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

http://www.swimwearexpress.com/

Wow. Masse flott! Bestiller nok der ja!

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 09:42   #13
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikini

Her er det mange flotte:

http://www.beachbunnyswimwear.com/collection.html

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 09:46   #14
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Bikini

Får man en slik kropp med på kjøpet også eller? :misunnerlig:

(Nabojenta: 40)

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 09:52   #15
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikini

http://blueskyswimwear.com/

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 09:53   #16
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikini

Du kan jo like godt få hel ramsen med nett-butikker...

http://www.domaingateway.com/results...78&kw=swimwear

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 22:44   #17
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bikini

http://www.scampi.se/main.asp

Disse finner man i noen undertøysbutikker/spesialbutikker og er noget dyre, men holder seg veldig fint. Du kjøper topp og bukse separat, i tilfelle du trenger forskjellig størrelse i bukse og topp.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 23:15   #18
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bikini

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

http://www.scampi.se/main.asp

Disse finner man i noen undertøysbutikker/spesialbutikker og er noget dyre, men holder seg veldig fint. Du kjøper topp og bukse separat, i tilfelle du trenger forskjellig størrelse i bukse og topp.

Her var det mye fint. Og butikk rett i nærheten av meg, genialt. Må få bestillt en ferie så jeg har en grunn til å kjøpe ny bikini.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no