|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Googles kalkulator; veldig nyttigJeg lærte nylig at Google har en ganske avansert og smart kalkulatorfunksjon, og syns den er så kul at det er verdt å poste om den. Sist redigert av Benmurphy : 11-11-09 kl 21:46. Årsak: UK VAT er redusert fra 17.5 % til 15 % i 2009 i anledning finanskrisen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Googles kalkulator; veldig nyttig
Tja, si det.
![]() |
#4 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Googles kalkulator; veldig nyttig
![]() |
#6 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Googles kalkulator; veldig nyttigNytt for meg og - ser svært nyttig ut. Takk for tipset.
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: Googles kalkulator; veldig nyttigKult!
![]() |
#10 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Googles kalkulator; veldig nyttig
Og til dette med moms fra Storbritannia fins det forresten tilleggsinfo og forbehold; bøker er skattefrie i Storbritannia som i Norge, så dette virker bare på andre typer varer, og i tillegg sender Amazon noen av varene sine fra Jersey, som ikke har moms, så da blir det ikke trukket fra noe, og da står det typisk «Availability: In stock. Items for dispatch to UK will be sold by Amazon's Preferred Merchant.», mens det ellers står «Availability: In stock. Dispatched from and sold by Amazon.co.uk.» Jeg vet ikke om noen andre britiske nettbutikker som trekker fra moms, men det går sikkert an å spørre direkte. En del av dem, f.eks Play.com, holder uansett til på Jersey bla. fordi de da kan unndra skatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Googles kalkulator; veldig nyttigHvorfor visste jeg ikke det?
![]() |
#13 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Googles kalkulator; veldig nyttigTakk, da fikk jeg enkelt regnet ut min datters fødselsvekt i pund og lengden i inches akkurat nå når jeg trengte det!
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Googles kalkulator; veldig nyttigJeg kom på denne tråden da jeg leste en artikkel i Nettavisen i dag. Jeg lurte litt på om de også hadde brukt Google-kalkulatoren: |
![]() |
![]() |
#18 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Googles kalkulator; veldig nyttig...og der lærte jeg noe nytt også. Søkte på noe helt annet her på forumet og vips kom denne opp!! Jadda, bedre sent enn aldri!
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Googles kalkulator; veldig nyttigJeg har fortalt dette til mange jeg. Dog, ikke her inne, men genrelt når jeg ser folk som spør om hvor mye 23 dollar er, eller hvor mye en gallon er etc, så gir jeg ikkebare svaret, men forteller også hvor jeg fant det, og at google funker sånn.
![]() |
|
|