|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♡
|
![]() Frontpage-hjelp ønskesJeg tukler vanligvis i Dreamweaver, men jeg har fått et fatalt problem, som feilmeldingen så fint sier.
![]() |
#2 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frontpage hjelp ønskesUsikker på hva du mener, men om du skal ta filene fra en maskin med Frontpage til en annen, så må du eksportere filene. (Under Fil, tror jeg?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
♡
|
![]() Sv: Frontpage-hjelp ønskesI dreamweaver kan jeg laste ned filene som ligger på ftpserveren og redigere og deretter laste opp igjen. Jeg har ikke filene jeg skal jobbe med på egen maskin.
![]() |
#4 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() Sv: Frontpage-hjelp ønskesAha, du skal ha filene inn i Frontpage? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frontpage-hjelp ønskesDu kan ikke midlertidig bare laste ned hele mappa via et ftp-program, og jobbe mot den, og laste så filene med endringer opp igjen. Om det bare er småting du skal fikse på? Filezilla f.eks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() Sv: Frontpage-hjelp ønskesFrontpage har da innebygde ftp-funksjoner? Skriv inn adressen til sidene når du kommer til |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frontpage-hjelp ønskesBruker frontpage, men har et ftp-program til tillegg. Syns det gir meg mer "kontroll" over hva som er på web-hotellet. Laster opp med frontpage, men bruker ftp når jeg vil inn å hente filer, eller sjekke hva som er lastet opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|