Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Crocs kids otter

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-08, 10:18   #1
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Crocs kids otter

Har noen prøvd disse sandalene på sine små? De ser jo unektelig utrolig gode ut å ha på da... *ex crocahater som driver og omvender seg*

Og om jeg bestiller fra taylorshoes.com, vil jeg da få det inn tollfritt? Altså; skriver de ned verdien på pakken? *kjip og gjerrig*

Gammel 06-03-08, 12:43   #2
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Crocs kids otter

Sist jeg bestilte derfra så hadde de skrevet 20 dollar på pakken. De crocsene kostet egentlig 29.99.

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 12:44   #3
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hadde jo ikke spilt noen rolle for meg siden det uansett ble under 200, men hvis de gjør det med deg også så slipper du jo toll.

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 12:48   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

De var fine men det er vel kanskje bedre med ecco sine til min 1 åring?

Tenker at disse kanskje har tykk såle osv?

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 12:55   #5
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg er egentlig ikke så begeistret for Crocs, jeg heller, men innrømmer å ha smughandlet. Det dog til lillegutt, samt innesko til meg selv. Det kom ikke på over 200 kr, men begge gangene skrev de ned prisen likevel.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 13:00   #6
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Så da kan jeg altså ta sjansen?

Men sålen er kanskje litt tykk? Ingen som har erfaringer med dem altså?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.