|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersHvem står opp med barna dine når dere overnatter hos foreldre og svigerforeldre?
2003 2007 2009 2011 Sist redigert av Skremmern : 11-11-08 kl 03:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigersNår vi er hos svigermor eller hun hos oss, står alltid hun opp med barna.
![]() |
#3 |
By the Sea
|
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigersSkulle ønske de ville stå opp med barna (De jobber ikke og sover lenge hver eneste dag året undt) , men de gjør ikke det.
![]() |
#4 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigersVi står selvfølgelig opp med barna selv, noe annet tror jeg ikke har falt noen av oss inn.
![]() |
#5 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigersVi bor i samme by, men er kanskje 5-6 helger i året på hytta sammen med mine foreldre. Vi står opp med ungene ja. Tror de glemmer av hvor søvntrengte vi er. Det har hendt at min far allerede er våken når jeg snubler opp med en unge i 7-tida, men han har aldri sagt at jeg kan legge meg igjen.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigersJeg dytter ungene ut soveromsdøra i det de våkner og snur meg rundt for å sove videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigersDet varierer, men veldig ofte er det en av besteforeldrene som tar første økten. Dette gjelder stort sett når vi er på hytten, ellers overnatter vi aldri hos dem (bor 7-8 minutter fra)
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigersMora mi bor 10 minutters tur fra oss, så der ligger vi aldri over (bare prinsen, han ligger over iblant) - hos svigermor, som bor 4 timers kjøring fra oss, er det hun som står opp med prinsen. Noen ganger står jeg opp samtidlig jeg også, men jeg tror egentlig at hun liker best å få litt "alenetid" med guttungen.
![]() |
#10 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigers
Hvorfor er det selvfølgelig? De er naturligvis ikke forpliktet til noe som helst, men jeg synes det er helt fantastisk når besteforeldrene viser engasjement og omsorg ved å tilby seg å ta barna de morgenene man tilbringer sammen.
![]() |
#11 |
Einsam
|
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigersVåre familier bor såpass unna at vi må overnatte, eller de overnatte, ved besøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigersHos mine foreldre står jeg opp sammen med Malin og mamma/pappa. Jeg er visst A-menneske og klarer aldri sove lenger enn ni uansett.
![]() |
![]() |
#13 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigersJeg må ærlig innrømme at jeg antakelig ikke hadde giddet å ha så mye overnattingsbesøk av mine foreldre hvis det ikke hadde vært en "selvfølge" (for dem) å sprette opp med den unge mannen kl. 6.
![]() |
#14 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigersSvigerforeldrene mine bor langt unna, så vi er der gjerne en uke i strekk når vi først er der. Da står vi opp med barna.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
heimføing
|
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigersSom oftest er det bare å sende Pip ut i stua til bestemor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigersMine foreldre står alltid opp med barna. De synes det er kjekt å få være sammen med dem, i tillegg vil de gjerne gi oss muligheten til å hente oss inn litt på søvn.
![]() |
#17 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigersSom regel står besteforeldre opp med barna, men det kan variere litt utifra sitausjon og helse. Jeg tar det som et tegn på omsorg for oss barna og som et ønske om å være sammen barnebarna.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigersNår vi er sammen med mine foreldre og forsåvidt også svigers står jeg eller mannen opp med Houdini. De to andre klarer seg ganske godt selv.
![]() |
#19 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigersHar aldri overnattet hos ungenes besteforeldre på farssiden.
![]() |
#20 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigers
Og det går som regel noen mnd mellom hver gang moren min ser ungene, hun bor jo hele 2 timer unna.
![]() |
|
|