Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem er ditt forbilde?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-08, 12:33   #1
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvem er ditt forbilde?

Hvem er ditt forbilde, og hvorfor?

Inspirert av en avisartikkel i dag, der seks personer var intervjuet om hvem som er forbildet deres. Jeg har aldri blitt spurt om hvem som er forbildet litt, og må innrømme at jeg nok ikke har noen klare forbilder, men jeg skulle egentlig gjerne hatt det. Så derfor lurer jeg, har du et forbilde, noen som har inspirert deg og som du ser opp til, og hva er det med den personen som gjør vedkommende til et forbilde for deg.

Gammel 08-03-08, 12:37   #2
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem er ditt forbilde?

Det må nok bli min mor. Selv om vi er uenige på en del punkter så er hun en dame som har klare meninger og våger og stå for dem. Hun velger heller ikke den enkleste veien men den veien hun mener er riktig. (Nå skal det sies at hun har vært alene i mange år, og da er det nok mye enklere å være individualist! )

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 12:50   #3
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror ikke jeg har noen.

Gammel 08-03-08, 14:16   #4
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har flere forbilder, og som Monsoon sier, så varierer det litt i takt med hva slags anliggender det dreier seg om.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 14:22   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen.

Gammel 08-03-08, 14:38   #6
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ingen forbilder, men jeg treffer heldigvis til stadighet mennesker som inspirerer meg til å utvikle meg i forskjellige retninger. Det blir kanskje i praksis litt forbildeaktig?

Gammel 08-03-08, 17:35   #7
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ingen forbilder tror jeg.

Gammel 08-03-08, 18:09   #8
Albertine
Passiv

Standard

Jeg har et forbilde.

Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 18:23   #9
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg har et forbilde.

Er det hemmelig hvem det er? :nysgjerrig:

Jeg er stor fan av Gandhi og pappaen min. Gandhi regner jeg med at alle vet hvem er. Faren min er en mann jeg bestandig har oppfattet som en stayer. Når jeg tenker på han, passer han godt til noen ord som betyr mye for meg: "Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." (sitat av Winston Churchill). Jeg beundrer folk som greier å "stå han av".

Gammel 08-03-08, 18:32   #10
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Er det hemmelig hvem det er? :nysgjerrig:

Egentlig ikke, men jeg tør ikke si det her inne.

Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 18:38   #11
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Min mor

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 18:40   #12
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har heller ingen forbilde.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 18:42   #13
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg spurte mannen min, han svarte også at moren hans er hans forbilde.

Gammel 08-03-08, 19:39   #14
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har egentlig ingen forbilder, men jeg beundrer mennesker som tør å leve ut sine drømmer selv om det er litt mot strømmen.

Gammel 08-03-08, 19:50   #15
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Jeg har også forbilde (-r).

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 19:58   #16
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Har ingen forbilder jeg heller, men mange jeg beundrer på forskjellige måter.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 20:09   #17
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

I jobbsammenheng har jeg et forbilde! Når det gjelder både holdninger, det etiske og det sykepleiefaglige.

Gammel 08-03-08, 20:11   #18
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Egentlig ikke, men jeg tør ikke si det her inne.

Oprah?

Gammel 08-03-08, 20:14   #19
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette høres sikkert helt teit ut, men: svigermor. Hun er smart, omtenksom, har bra humor, og er i det hele tatt et veldig godt menneske som jeg ser veldig opp til.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 20:21   #20
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Min svigermor.
Hun er et vidunderlig menneske med så mye livserfaring og -visdom, og hun er et forbilde for meg i måten hun har taklet motgang på - hun har hatt litt av det i sitt liv.
Også måten hun har oppdratt sin sønn til å bli det fantastiske mennesket han er i dag, og hun har gjort det alene med rak rygg selv om det ikke kan ha vært enkelt, ikke minst med tanke på at hun var ung alenemor og det var slutten av sekstitallet da "slike" nok ikke sto høyt i kurs.
En varm og kjærlig person med store mengder omtanke og kjærlighet for dem som er rundt henne, og et skarpt hode med mange interessante tanker og meninger, et solid kvinnemenneske med bein i nesa og sine meningers mot.
Jeg er uendelig glad i min svigermor, og jeg beundrer henne dypt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:26.