Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jeg gremmes!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-08, 21:56   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gremmes!

Jeg har knapt ord for hva jeg synes om dette utspillet. (Forsiden av DT i dag.)

Jeg siterer litt hist og pist:

Sitat:

Karagøz er i det hele tatt skeptisk til krisesenterets funksjon, og han mener kvinner må tåle krangling og å få kjeft uten å måtte søke ly i et krisesenter.

- En gutteting kan ikke betraktes som vold, sier Karagøz

Sitat:

- Kvinner som kommer hit til landet, blir ofte smittet av den norske kulturen, med fokus på likestilling, alkohol, utfordrende klesstil og rettigheter. Det er farlige greier og kommer i konflikt med de tradisjonelle verdiene, ...

Sitat:

- Vi som kommer fra andre land, har andre måter å leve på, og et annet syn på kvinner. Kvinnene har også et ansvar for det som skjer, ...

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
kvinnesyn

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:59.