|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() SykepleierbønnDenne fant jeg på surfetur.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Sykepleierbønn
|
![]() |
![]() |
#3 |
superbruker
|
![]() Sv: SykepleierbønnJeg har sett en annen variant av den. Den går mer på arbeidslyst generelt.
![]() |
#4 |
weird
Kirurger er verst. :generaliserer:
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
Får meg til å tenke på en episode på jobb her forleden. |
![]() |
![]() |
#7 |
weird
![]() Sv: SykepleierbønnNemlig.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SykepleierbønnHelsevesenet, men kanskje særlig sengepostene, er fulle av folk som på en eller annen måte synes de selv er de viktigste. Og det er jo fint at man har yrkesstolthet og selvrespekt. Men jeg kan virkelig ikke klare å se nytteverdien i å måtte poengtere at de andre er så dårlige? Både pasienter og kolleger har det mye bedre hvis vi prøver å være litt greie og overbærende, både med sære leger, ukjente adeccovikarer, hurpete oversøstre, uerfarne sykepleiestudenter og dere veit hva jeg mener.
![]() |
#9 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
![]() Sv: Sykepleierbønnhaha.. dette skal jeg huske! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|