|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den store trilletråden - hvilke triller har du erfaringer med og hvilke(n) anbefales?Jeg kan ikke se at vi har en slik tråd, så jeg tar sjangsen på å lage en. Vogner diskuteres jo inngående på dette som andre foreldreforum, men jeg kunne tenkt meg at vi diskuterer triller. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ute på tur
|
Sv: Den store trilletråden - hvilke triller har du erfaringer med og hvilke(n) anbefaVi har en Pegperego Pliko og er veldig fornøyd. Den har gode hjul, som ikke bråker så masse som slike trillehjul kan gjøre, full liggestilling og stor kurv under.
|
|
|
#3 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store trilletråden - hvilke triller har du erfaringer med og hvilke(n) anbefaJeg har også hatt Pliko, og den var bra til å være en trille. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dramaqueen
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store trilletråden - hvilke triller har du erfaringer med og hvilke(n) anbefaVi har nå endelig en maclaren teckno xlr. Man kan legge ryggen tilnærmet helt ned og Panda på 3.5 år både ligger og sitter godt i den. Som enhver maclarentrille har den virkelig gode trilleegenskaper også! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Den store trilletråden - hvilke triller har du erfaringer med og hvilke(n) anbefaVi har også Peg Perego Pliko P3! Den er knallgod! Lang og god i ryggen og helt flat liggestilling. God å trille og stor kurv. Den slås sammen på en bedre måte enn de fleste triller, som legges fremover. Plikoen hipser man sammen mens man står, så klikker den på plass. Blir ikke møkkete, og er enkel å slå opp igjen.
|
|
|
#6 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store trilletråden - hvilke triller har du erfaringer med og hvilke(n) anbefaJeg har zapp, og en nyinnkjøpt Carena Lieback lux. Jeg var sikker på at zappen var min fiende nr 1 på triller, men jammen har ikke sistenevnte slått den grundig. Den er vond å trille, hard å svinge og slettes ingen god vogn. Eneste positive med denne vognen må være at ryggen kan legges ned + prisen (799,-). |
|
|
|
|
|
#7 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Den store trilletråden - hvilke triller har du erfaringer med og hvilke(n) anBortsett fra Zapp, er det Maclaren Techno.
|
|
|
#8 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Den store trilletråden - hvilke triller har du erfaringer med og hvilke(n) anbefaHar også Maclaren Techno XT, veldig fornøyd. Greit å trille, guttungen sover godt i den. Men jeg sikler på Bugaboo Bee (selv om den er drit dyr og smal i setedelen - mest for små barn) Jeg skal ikke ha den, altså ... :mantra:
|
|
|
#9 |
|
Går stille i dørene
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store trilletråden - hvilke triller har du erfaringer med og hvilke(n) anbefaEr det noen her som har Bee og som kan si noe om hvordan den er å trille? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Den store trilletråden - hvilke triller har du erfaringer med og hvilke(n) anbefaVi har en Teutonia Solano.
|
|
|
|
#11 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Den store trilletråden - hvilke triller har du erfaringer med og hvilke(n) anbefaJeg hadde McL TechnoXT, Plico P3 og Zapp. Samtidig. Man finner alltid et behov den ene oppfyller bedre enn de andre.
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Den store trilletråden - hvilke triller har du erfaringer med og hvilke(n) anbefa
Vi har Bugaboo Bee og |
|
|
|
#13 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Den store trilletråden - hvilke triller har du erfaringer med og hvilke(n) anbefaVi har en Maclaren Techno XT. Den er supergod, men vi bruker den så og si aldri og kommer til å selge den når vi kommer hjem etter påske.
|
|
|
#14 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Den store trilletråden - hvilke triller har du erfaringer med og hvilke(n) anbefaVi har en Zapp, men den er knapt brukt. Vi bruker joggevogna i stedet.
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Den store trilletråden - hvilke triller har du erfaringer med og hvilke(n) anbefa
Du vil nok ikke ha behov for flere vogner med buggisen nei |
|
|
|
#16 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store trilletråden - hvilke triller har du erfaringer med og hvilke(n) anbefaHar hatt både Peg perego, Zapp og Maclaren, og var absolutt mest fornøyd med Maclarenvognene. |
|
|
|
![]() |
|
|