Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Jeg trenger lykkeønskninger

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-08, 15:40   #1
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg trenger lykkeønskninger

Om et par timer blir huset invadert av 16 stk 7 års gamle gutter :skrekk og gru:

Hadde innerst inne håpet at et par av de inviterte kanskje reiste på påskeferie idag. :slem mor:

Så nå er bordet dekket, kaken straks i ovnen og vinen som vi voksne kan roe oss ned med etterpå står klar til konsumering.
Blokkfløyter ol er ryddet vekk og rommet til eldste er avlåst.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 15:42   #2
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger lykkeønskninger

oj oj oj
Ja, lykke til!
Håper du legger ut referat når det hele er overstått.
Dette høres nesten ut som ekstremsport for spesielt interresserte.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 15:44   #3
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger lykkeønskninger

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

oj oj oj
Ja, lykke til!
Håper du legger ut referat når det hele er overstått.
Dette høres nesten ut som ekstremsport for spesielt interresserte.

Ja, det var det fetteren min lurte på også. Om vi hadde startet med ekstremsport.

Hadde rommet til eldste vært tømt, kunne de fått revet ned veggene der ( skal pusset opp). Det hadde vel vært årets bursdagslek

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 15:46   #4
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.962
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger lykkeønskninger

Lykke til! Jeg beundrer alle som arrangerer barneselskap.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 15:46   #5
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg trenger lykkeønskninger

Ja du trenger lykkeønskninger vil jeg tro.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 15:51   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg trenger lykkeønskninger

Lykke til og håper det går bedre enn forventet.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 17:46   #7
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger lykkeønskninger

Ditt bursdagsbarn har generøst nok invitert E til aftens selskap

Jålebeinet er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 17:51   #8
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg trenger lykkeønskninger

Jeg merker at jeg er glad jentene er født i juni. Det gir store muligheter for utebursdag! (Så sant været er bra da..)
Har STOR respekt for deg Obelix som driver med slik eksremsport! Håper festen blir vellykket.

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 18:03   #9
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger lykkeønskninger

Du trenger ikke vin, du trenger valium!
Masse lykke til! Håper guttene ikke tar helt av.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 18:17   #10
Sildre
Endelig på vei oppover!
 
Sildre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 405
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Sv: Jeg trenger lykkeønskninger

Oi, lykke til!

__________________
Sildre
Sildre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 18:20   #11
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg trenger lykkeønskninger

Lykke til! Veldig glad det ikke er meg.

  Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 18:23   #12
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Jeg trenger lykkeønskninger

Lykke til! Det går nok helt fint, litt høy lyd og litt kaos, og vær glad det ikke er jenter......de er mye verre

Vind er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 20:28   #13
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger lykkeønskninger

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Ditt bursdagsbarn har generøst nok invitert E til aftens selskap


Ja, han sa det. Han kunne godt ha kommet.

Bursdagen gikk greit. Høylydt ja.
Vi var ute en halvtimes tid. Da fikk gutta løpt av seg litt energi.
7 av 16 ga ikke beskjed om at de ikke kom, så vi endte opp med 9 gutter.
Kaka ble pyntet av gjestene; all sjokoladeglasur og div gelefigurer, en pose nonstop + noen sure marker kræsjlanda på kaka. :sikkert kjempe godt:

Nå sitter poden fornøyd og bygger lego.

Sitat:

Lykke til! Det går nok helt fint, litt høy lyd og litt kaos, og vær glad det ikke er jenter......de er mye verre

ja takk. Har ei på 10 år også.

Nå roper rødvinen på meg :skål:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 20:41   #14
Sildre
Endelig på vei oppover!
 
Sildre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 405
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Sv: Jeg trenger lykkeønskninger

Du har virkelig fortjent et glass vin eller to i kveld.

Jeg er litt forundret over at så mange som syv av 16 ikke ga beskjed om at de ikke kom (via foreldrene selvfølgelig).

__________________
Sildre
Sildre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 20:45   #15
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger lykkeønskninger

Opprinnelig lagt inn av Sildre, her.

Du har virkelig fortjent et glass vin eller to i kveld.

Jeg er litt forundret over at så mange som syv av 16 ikke ga beskjed om at de ikke kom (via foreldrene selvfølgelig).

Det er faktisk første gang har hendt her. Alle har alltid gitt beskjed hvis de ikke kan komme.
Ifølge guttungen var det vistnok noe greier i Moskeen i dag, så antar det er grunnen til at så mange ikke kom. Men man kan jo selvfølgelig gi beskjed for det.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 20:45   #16
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger lykkeønskninger

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

7 av 16 ga ikke beskjed om at de ikke kom, så vi endte opp med 9 gutter.

Hva er det med enkelte foreldre? Folk er så utrolig uhøflige og har så elendig oppdragelse, sier de ikke fra at de ikke kommer? Jeg er ikke vant til den slags uhøflighet, og vet ikke om jeg kommer til å takle det uten å bli syrlig.

Ellers må jeg si og vel blåst! Et glass vin er vel på sin plass?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 21:06   #17
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger lykkeønskninger

Nei du kan så si.
Så lenge ikke puddingen synes det var trist kommer jeg ikke til å si noe. Ikke kjenner jeg foreldrene så godt heller. Men at det er utrolig dårlig og særdeles uhøflig er jeg enig i.

Nå er jeg halvveis ned i rødvinsglasset og begynte å småsnøvle da jeg snakket med Jålebeinet på telefon akkurat nå.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 02:23   #18
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger lykkeønskninger

Hehe, lykke til.

Meste jeg har hatt her er 27 barn.
Verken så eller hørte dem.
De lekte så flott, men dette var både gutter og jenter i alderen 5-7 år.

Men da eldste hadde ren guttebursdag hvor de var kun 8 stk var helvette løs.
Var helt utslitt. Dette var 1 bursdag fra skolen.
De gutta var jo spinnville og eide ikke bordmanerer og hadde sopp i øra..
Guttungen ble litt fortvila selv da han takler dårlig bråk og støy.
Samtlige var helt ødlagte etter 2.5 time.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 22:53   #19
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger lykkeønskninger

Godt med overstått feiring !

Her hadde vi 12 stk av samme kaliber på torsdag og det var mildt sakt en svett affære som ikke skal gjentas !
Enkelte var så ufattelig frekke i munnen, en satt og banna ustoppelig ved matbordet.
En annen satt å grisa med brus med vilje i ett sett. Hyl, rop og baluba fra første sekund. Stakkar guttungen vår, han ble så lei seg. Bank i bordet, dette var siste store barnebursdag, iallefall med den gjengen der !

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 19:52   #20
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger lykkeønskninger

En av de guttene som ikke hadde meldt forfall kom lørdagen. Moren hadde blingsa litt på innbydelsen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no