Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

4. og 7. verden?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-08, 16:09   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

4. og 7. verden?

altså i SuperMario...
Gubben har blitt litt hektet på DSen til ungene, og han nesten sloss med de om å bruke den (tror han bør få sin egen...)
Han har kommet til prinsessen og er superkry men så kommer han ikke inn i 4. og 7. verden. Hadde vært litt morsomt om jeg kunne tipse han uten at han skjønte det...
Noen som vet (eller har barn eller mann som vet) hvordan en kommer dit, og som klarer å forklare meg det? Så kan han bare lure på hvordan jeg fant det ut.

(jeg er elendig til å spille, klarer bare et eller to brett...)

Gammel 15-03-08, 16:17   #2
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: 4. og 7. verden???

Det er de som er lukket sant? Lenge siden jeg spilte det, men det finnes noen hemmelige veier. Det er noen verdener man må vinne over bossen som liten mario. Den bossen der det er et lite hull i gulvet rett før man går videre. Se om han skjønner hvilke jeg mener ellers skal jeg finne det ut.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 16:43   #3
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 4. og 7. verden?

Kanskje du finner noe her.

Gammel 15-03-08, 16:58   #4
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 4. og 7. verden?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Kanskje du finner noe her.

Takk!!

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Det er de som er lukket sant? Lenge siden jeg spilte det, men det finnes noen hemmelige veier. Det er noen verdener man må vinne over bossen som liten mario. Den bossen der det er et lite hull i gulvet rett før man går videre. Se om han skjønner hvilke jeg mener ellers skal jeg finne det ut.

Det har vi lurt på ja....
Takk!

Emneord
supermario

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:30.