Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hihi ... Favorittfilmen fra jeg var barn går nå

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-08, 15:30   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hihi ... Favorittfilmen fra jeg var barn går nå

Se på NRK super..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 15:35   #2
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hihi.. favorittfilmen fra jeg var barn går nå

Jeg og eldstesnuppa (som heldigvis holder på å komme seg av omgangsyken!) har gleda oss i hele dag!!
De sendte den i jula- da så hun Grimm og Gru for første gang. Siden har hun snakket mye om denne filmen. En klassiker- jeg elsker den!!

Gammel 16-03-08, 15:37   #3
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Hvilken film?

Altså, hvis ANTE skulle åpenbare seg på super, så må dere rope høyt og pepre meg med prikker og PM... krise om jeg skulle gå glipp av det.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 15:41   #4
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Åh, det er jo Grimm og gru, ja.
Heldigvis fikk jeg zappet over fra Cartoon og Storebror ser ut til å bli hekta med det samme (arvet min evne til å komme rett inn i en film).

Gammel 16-03-08, 15:42   #5
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Melodiene er såå herlige!! Venter på "Mummy is home, now you can open the door..."

Gammel 16-03-08, 15:55   #6
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg og husker den fra jeg var barn.
Har den på nå.
Er vel litt usikker på om Propellen liker den..

Gammel 16-03-08, 16:03   #7
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cyan i Nemi påstår at ulven er alle jenters seksuelle drøm. Jeg husker at jeg syntes den var spennende, men ... Eller ... Tror jeg har dårlig hukommelse, gitt.

Her er ulven

Gammel 16-03-08, 16:08   #8
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Melodiene er såå herlige!! Venter på "Mummy is home, now you can open the door..."

Den melodien gir meg gåsehud hver gang!!!

Gammel 16-03-08, 16:10   #9
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Cyan i Nemi påstår at ulven er alle jenters seksuelle drøm. Her er ulven

Barsking!!

Gammel 16-03-08, 16:33   #10
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, den sveisen hans får hårene til å reise seg på kroppen, altså!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 16:35   #11
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Flott, at de kan sende den.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 16:46   #12
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Standard

Jeg fikk lyst til å lese hele den tegneseriestripa, him. Lar det seg gjøre å få inn resten? Jeg ser bare første halvannen ruta.

Gammel 16-03-08, 17:05   #13
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

:mimre:

"Mommy's Home":
Mommy's home
Now you can open the door
Don` be afraid now, not anymore
Mommy's Home
I`ve brought for each one of you
Strawberry coated with honeydew

Only you and I can sing this song as noone knows
Listen to each little word carefully
And before you all come running quickly to the door
Be sure the only one you open to is me

Mommy's home
Now you can open the door
Don` be afraid now, not anymore

Har nettopp sett på den sammen med datteren på 11 år. En klassiker med flotte sanger!

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 17:09   #14
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Jeg fikk lyst til å lese hele den tegneseriestripa, him. Lar det seg gjøre å få inn resten? Jeg ser bare første halvannen ruta.

Det tror jeg egentlig ikke. Jeg leste den i det Nemi-et som er ute nå og fant denne kopien i en blogg. Hvis du vil kan jeg skrive den inn til deg, men det blir kanskje ikke det helt samme som uten bilder?

Gammel 16-03-08, 17:25   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sikler litt på ulven...

Gammel 17-03-08, 11:32   #16
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Vises på Cinemateket (i Oslo) skjærtorsdag og langfredag.

http://oslopuls.no/film/article2311855.ece

Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 13:38   #17
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Optimist

Og hvorfor er jeg på jobb?

Gammel 17-03-08, 15:37   #18
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Sikler litt på ulven...

Jepp, det har jeg bestandig gjort også - det kom vel som en bombe tenker jeg...

Gammel 20-03-08, 08:27   #19
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Satt og hørte på et raioprogram i går. (husker ikke hvilket).
Der ble det tatt opp det at sendte den på kino i påsken.
De hadde gjort det i fjor og hadde regnet med at kanskje 30-40 mennesker ville se den.
Overaskelsen hadde vært stor når de åpnet og ca 200 mennesker stod i kø for å få billetter.

Gammel 20-03-08, 11:53   #20
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hihi ... favorittfilmen fra jeg var barn går nå

Hva ER det med den filmen? Jeg har alltid synes den var kjempekjedelig.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:11.