|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sure gamlinger på flyetVi kom hjem fra Gran Canaria i går. Og har hatt en flott tur. MEN de møkkafolka som satt foran gutta på flyet gjorde turen lite hyggelig |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Sure gamlinger på flyetJøsses.... Oppførselen deres sier mest om dem. Det hjelper ikke akkurat på når man møter slike folk. For små til å kjøre fly???? Når skulle barn kunne kjøre fly da liksom.... Når de kunne sitte stille hele tiden??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sure gamlinger på flyetDet er svært sannsynlig at det gretne paret ikke hadde barn selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sure gamlinger på flyetFy f..... for noen folk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Sure gamlinger på flyetJeg holdt ikke akkurat munn...... Til og med gubben som er veldig rolig måtte si litt..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Sure gamlinger på flyetDa er det deilig å ha med seg Rhett, som ikke eier hemninger for å gi svar på tiltale (noen vil kanskje si at han ikke en gang har folkeskikk!
![]() |
#8 |
Nykommer
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: UK
![]() |
![]() Sv: Sure gamlinger på flyetEnkelte mennesker er bare sure. kan ikke tro annet enn at de er rimelig misfornøyd med livet, og egentlig er det vel bare å synes synd på dem.
![]() |
#9 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Sure gamlinger på flyetDet er fryktelig kjedelig når sånne mennesker forsurer flyturen. Har truffet på neon sånne jeg også.
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
![]() Sv: Sure gamlinger på flyetIkke alle som har noen forståelse for hvordan det er å være et barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nykommer
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: UK
![]() |
![]() Sv: Sure gamlinger på flyetHusker sist vi skulle til Norge sammen med en vennefamilie. En sto lesset med håndbagasje (bl.a. vogn), i tillegg til en 3 åring som dro i armen og en annen sto med en baby på armen og stellebag. Ved boarding var det et eldre ektepar som nesten dyttet til de for å komme før de. Og en annen voksen (ikke i vårt følge) utbrøt: Er det ikke vanlig høflighet å la de med små barn komme først? Hvorpå mannen snudde seg med surt blikk på babyen, og sa at dette flyselskapet ikke hadde prioritert boarding for små barn.
![]() |
#13 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Sure gamlinger på flyet
Jøss!? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Sure gamlinger på flyetDet er ikke gutta dine som er for små til å fly, det er de folka der som er for sure og gamle til å fly. Jeg tror jeg hadde tiltet om jeg måtte sittet ved siden av dem.
![]() |
#15 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Sure gamlinger på flyetÅ ja, vi hadde en sånn foran oss på flyet hjem sist vi var ute å fløy. Han snudde seg å skrek ett eller annet på tysk til Hannah som var litt urolig på slutten av turen. Jeg blir helt matt av sånne folk, altså |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Teacher.
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sure gamlinger på flyetSlike ting blir jeg så sint av at jeg har ikke godt av det!
![]() |
#17 |
Come what may...
|
![]() Sv: Sure gamlinger på flyetJa jøss det er jo bare så koselig å ødellegge hjemreisen til folk! Herlige mennesker.
![]() |
#18 |
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sure gamlinger på flyetHuff, jeg får inntrykk av at noen faktisk liker å irritere seg og ikke klarer å la være å være sure. Jeg hadde nettopp besøk av en venninne, hun reiste med yngstedattera på 9 mnd. Mannen som satt ved siden av dem fikk seg en spyttsprut da hun skulle ta ut smokken for vesla, men han bare humret og tørket sikkelet av boken han satt å leste. Det er heldigvis ikke alle som er så sære.
![]() |
|
|