Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Fotobøker

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-08, 10:17   #1
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Fotobøker

Jeg vil lage og bestille en fotobok, og lurer på hvilken av kjedenes løsninger dere er fornøyd med. Ser at japanphoto/elkjøp har vunnet noen tester, men jeg likte ikke programvaren deres. Tar jo så himla lang tid, og var veldig knotete synes jeg...

Jeg vil ha mulighet til å sette inn bilder i forskjellige størrelser (selvsagt), skrive tekst, velge bakgrunner (kommer til å velge ganske nøytrale bakgrunner) og å flytte ting fritt rundt på siden. Den ferdige boka skal selvsagt være veldig fin og i bra kvalitet. Pris er ikke viktig for meg, hvis boka bare blir bra.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:17.